حمله نظامی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در الخلیل


ساعت: 04:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889129

منابع خبری شامگاه چهارشنبه از درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینی ها در حمله به شهر الخلیل در جنوب کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نظامیان صهیونیست در مرکز الخلیل با فلسطینی ها درگیر شدند و به سمت آنها شلیک کردند و گاز اشک آور پرتاب کردند.


بر اساس این گزارش، یک نوجوان 15 ساله فلسطینی مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به بیمارستان منطقه باب الزوایه واقع در مرکز الخلیل منتقل شد.

روز سه شنبه یک نوجوان فلسطینی در درگیری میان فلسطینی ها و نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در شهر الخلیل به شهادت رسید.

روز چهارشنبه مناطق مختلف کرانه باختری صحنه درگیری نظامیان صهیونیست و فلسطینی بود که در این درگیری ها دست کم 11 نفر دستگیر شدند.

نظامیان صهیونیست در بیت لحم، بیت عمرو، جنوب نابلس و رام الله با فلسطینیان درگیر شدند و با شلیک گلوله و گاز اشک آور به آنها حمله کردند و 11 نفر را دستگیر کردند.

همچنین نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی صبح روز سه شنبه برای دستگیری شهروندان فلسطینی به بافت قدیمی شهر نابلس یورش بردند و رزمندگان فلسطینی نیز با آنها مقابله کردند. در این درگیری سه مبارز فلسطینی به نام های ابراهیم النابلسی از اعضای گردان های شهدای الاقصی، شاخه نظامی جنبش فتح و اسلام، صبوح و حسین جمال طه به شهادت رسیدند.

در عین حال، محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه سوم به دلیل بی ثباتی سیاسی این رژیم و افزایش درگیری ها با فلسطینی ها ابراز نگرانی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید