واکنش تشکیلات خودگردان فلسطین به تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه ای با اشاره به تجاوزات رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی، منازل و اموال فلسطینیان، آن را بی ارتباط با انتخابات آتی رژیم موقت صهیونیستی ندانست.

در این بیانیه آمده است: «وضعیت در کابینه یا ائتلاف حاکم اسرائیل ضعیف یا قوی یا در حال انتقال است. در هر صورت کابینه رژیم اشغالگر به تجاوز به ملت فلسطین و ارتکاب جنایت علیه آنها ادامه خواهد داد تا بهای گزاف آن را مردم فلسطین بپردازند.» ملت به عنوان قربانی دائمی سیاست استعماری خود عمل می کند.

به گزارش این نشریه، وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز در بیانیه ای اعلام کرد که کابینه های متوالی رژیم صهیونیستی همواره به بهانه فرار از صلح و حل سیاسی مناقشه و مذاکره جدی با طرف فلسطینی و متأسفانه آمریکا بوده اند. همیشه با رژیم است

رسانه های اسرائیل دوشنبه شب (شب گذشته) گزارش دادند که نفتالی بنت نخست وزیر و یایر لاپید وزیر امور خارجه اسرائیل بر سر انحلال کنست (پارلمان اسرائیل) و برگزاری انتخابات زودهنگام به توافق رسیده اند.

هاآرتص گزارش می دهد که نفتالی بنت و ژایر لاپید برای رای مثبت به انحلال کنست در هفته آینده به توافق رسیده اند. در صورت تایید، لاپید نخست وزیر موقت بعدی اسرائیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید