حضور رئیس خودگردان در اقامتگاه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه های اسرائیل صبح چهارشنبه گزارش دادند که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با بنی گانز وزیر دفاع اسرائیل دیدار کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که عباس برای اولین بار پس از 10 سال از اقامتگاه یک مقام صهیونیست بازدید کرده و گانز سه شنبه شب از وی در منطقه روش هاین پذیرایی کرده است.

«آخرین دیدار ابومازن [فلسطین اشغالی] او در سال 2010 به عنوان بخشی از یک نشست رسمی سیاسی با [بنیامین] نتانیاهو در اقامتگاه رسمی خود در قدس اشغالی دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار عباس با گانز حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید و دو طرف در خصوص مسائل مختلف امنیتی و ملکی در دستور کار گفتگو کردند. از زمان تشکیل کابینه جدید تل آویو، این دومین بار است که این دو با یکدیگر ملاقات می کنند.

به گزارش والانیوز، در این دیدار سرلشکر رسن علیان هماهنگ کننده عملیات در سرزمین های اشغالی و حسین آل شیخ وزیر امور عمرانی تشکیلات خودگردان فلسطین و مجید فرج رئیس سازمان امنیت فلسطین حضور داشتند.

یک مقام ارشد رژیم صهیونیستی گفت: این دیدار با چراغ سبز نخست وزیر این رژیم برای بحث در مورد مسائل اقتصادی و امنیتی برگزار شد.

در این گزارش آمده است: «گانز به عباس اطلاع داد که وی در نظر دارد به ترویج اقدامات اعتمادساز در حوزه های اقتصادی و مدنی، همانطور که در نشست قبلی آنها توافق شده بود، ادامه دهد». گانز بر منافع مشترک در تقویت هماهنگی امنیتی و حفظ ثبات امنیتی و جلوگیری از تروریسم و ​​خشونت تاکید کرد.

این دیدار در حالی برگزار شد که در روزهای اخیر مناطق مختلف کرانه باختری صحنه تظاهرات فلسطینیان علیه حملات مستمر شهرک نشینان صهیونیست و تخریب گسترده اموال در این منطقه بوده است. همزمان با بسیج ده ها تن از جوانان برکه برای حمایت از ساکنان این شهر در برابر حمله شهرک نشینان صهیونیست، نیروهای اشغالگر به طور گسترده در ورودی شهر برکه مستقر شده اند. شهرک نشینان صهیونیست روز گذشته در مسیر نابلس به سمت جنین به خودروی شهروندان فلسطینی حمله کردند و به چندین خودرو آسیب رساندند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید