پایان عمر رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان بسیار نزدیک است / رژیم صهیونیستی مورد نفرت همه ادیان الهی است


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834814

چاووسیان زاده روحانی زرتشتی استان یزد گفت: اقدامات رژیم صهیونیستی نفرت و انزجار همه ادیان الهی را از رژیم صهیونیستی برای کشتار کودکان برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستم کاووسیان زاده در گفت و گو با یزدرسا با بیان اینکه مبنای تشکیل رژیم صهیونیستی جنایت و اشغالگری بوده است، گفت: بازخوانی سرنوشت جنایتکاران و ظالمان نشان داد که هیچ فرد یا گروهی قادر به ادامه فعالیت جنایتکارانه خود نخواهد بود. تا آخر.» سرانجام همه خونخواران جهان توسط مردم به زیر کشیده می شوند و سرنوشت رژیم صهیونیستی از سرنوشت جنایتکاران دیگر جدا نمی شود و پایان زندگی این رژیم کودک کش بسیار خواهد بود. نزدیک.

وی ادامه داد: زمانی که رژیمی بر دیکتاتوری و اشغالگری خود پافشاری می کند باید شاهد گسترش موج نفرت و نفرت نسبت به آن باشیم و این امر قبلاً برای رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است به گونه ای که امروزه از نظر اکثر مردم جهان. و دانشمندان علوم دینی، رژیم صهیونیستی چهره زشتی دارد و با اقدامات نمایشی خود این چهره زشت از دید عموم پاک نخواهد شد.

این روحانی زرتشتی با اشاره به اینکه تنها راه مقابله با رژیمی که در جنایات خود حتی از کودکان هم دریغ نمی کند، مقاومت است خاطرنشان کرد: سپهبد قاسم سلیمانی با هوش سرشار و سیاست انقلاب اسلامی ایران متوجه شد که نظام مقاومت است و او توانست این مفهوم را در میان خود فلسطینی ها و مردم کشورهای دیگر نهادینه کند.

وی ادامه داد: در عصر کنونی همه گروه ها و افراد متوجه شده اند که گفت وگوهایی مانند سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی تقلبی بیش نیست.

کاووسیان در پایان خاطرنشان کرد: زرتشتیان استان یزد مانند همه مردم آزادیخواه جهان در راهپیمایی روز قدس در روز قدس شرکت کرده و انزجار خود را از اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند. این اتفاق در سراسر جهان رخ می دهد و حضور پرشور مردم از اقشار مختلف و مذاهب مختلف باعث می شود که مردم آزادیخواه در سراسر جهان در برابر ظلم ساکت ننشینند و به حمایت از مردم مظلوم ادامه دهند. .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید