گزارش خبرنگار صهیونیستی از نفرت عمومی از رژیم صهیونیستی در جام جهانی


ساعت: 07:43
تاریخ انتشار: 09/05/1401
کد خبر: 1913623

یک خبرنگار ورزشی که برای پوشش خبری جام جهانی 2022 قطر به قطر سفر کرده است، جمعه شب نفرت مردم از رژیم تل آویو در این مسابقات را فاش کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوزی دان، خبرنگار روزنامه صهیونیستی هاآرتص برای جام جهانی 2022 قطر گفت: فریاد «فلسطین آزاد» را می شنویم و پرچم های فلسطین را در خیابان های قطر می بینیم.

وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها شاهد فحاشی شهروندان قطری و دیگر کشورها به رسانه‌های اسرائیلی نیز هستیم و این یک مشکل است. [نفرت از اسرائیل] خوب.

پیش از این شناخت، جمعی از خبرنگاران در جام جهانی و در آغاز افتتاحیه این تورنمنت بین المللی به خبرنگار یکی از شبکه های تلویزیونی صهیونیستی در دوحه فریاد زدند: «اسرائیلی ها بیرون بروید» تا بار دیگر تاکید کنند که این جعلی رژیم جایی بین ملت‌های عرب و ملت‌های آزاده جهان است.

یکشنبه هفته گذشته با آغاز جام جهانی فوتبال در قطر، فایل تصویری در شبکه های خبری و رسانه ها منتشر شد که گزارشگر یکی از شبکه های تلویزیونی رژیم صهیونیستی در حال پخش زنده وقایع و حاشیه های جام جهانی فوتبال برای صهیونیست ها بود. همزمان تعدادی از حامیان مردم فلسطین در حالی که پرچم فلسطین در دست داشتند فریاد می زدند یالا یالا یالا ..اسرائیلی برا (یالا یالا یالا.. اسرائیلی ها بیرون بیایند).

پیش از این، اوت گذشته، قطر نام جعلی «اسرائیل» را حذف و سرزمین‌های اشغالی فلسطین را در صفحه «سایت فیفا» که نقشه کشورهایی را که می‌توانند بلیت بازی‌ها را خریداری می‌کنند، جایگزین آن کرد.

دیدگاهتان را بنویسید