موج نفرت از رژیم صهیونیستی در جهان هر روز بیشتر می شود


ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834383

قندباشی با بیان اینکه هر روز که می گذرد موج نفرت از رژیم صهیونیستی در جهان بیشتر می شود، گفت: امروز رژیم صهیونیستی تنها در جهان اسلام و در محور مقاومت منفور نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر کنادباشی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام دن قدس ابتکار بی نظیر امام خمینی (ره) است که باعث گسترش آرمان فلسطین در جهان و گسترش آن شده است. می توان گفت که روز قدس هر سال به هدف خود یعنی آزادی فلسطین نزدیک می شود.

وی با بیان اینکه هر روز که می گذرد موج نفرت از رژیم صهیونیستی در جهان بیشتر می شود، افزود: امروز رژیم صهیونیستی نه تنها در جهان اسلام و در کشورهای مقاومت منفور است، بلکه منفور از رژیم صهیونیستی است. بلکه اسرائیل در سراسر جهان به عنوان یک رژیم منزوی و رژیمی شناخته می شود که از روابط خود با سایر کشورها سوء استفاده می کند.

این کارشناس غرب آسیا افزود: از سوی دیگر رژیم صهیونیستی امروز به اهرمی گران قیمت برای آمریکا و غرب تبدیل شده و دیگر مانند گذشته اهرمی ارزان برای کنترل جهان اسلام محسوب نمی شود.

قنادباشی با اشاره به اتفاقات اخیر در مسجدالاقصی گفت: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی توسط رئیس جمهور سابق آمریکا نتیجه معکوس داشت، زیرا پس از اینکه ترامپ بیت المقدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخت، حتی فلسطینی‌های حامی عادی‌سازی رژیم صهیونیستی شناسایی شدند. «آنها به مقاومت پیوستند زیرا دیدند قلب فلسطین متمرکز است.

وی افزود: به عبارت دیگر از زمانی که آمریکا سفارت خود را از تل آویو به قدس اشغالی منتقل کرد، پرونده آزادسازی بیت المقدس به صورت رسمی به جبهه مقاومت واگذار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید