نیروهای رژیم صهیونیستی تظاهرات فلسطینیان در قدس اشغالی را سرکوب کردند

ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794773

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی تظاهرات فلسطینیان را که در همبستگی با ساکنان منطقه شیخ جرعه برگزار شده بود، سرکوب کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پلیس رژیم صهیونیستی به فلسطینی هایی که با مردم شیخ جرعه در قدس اشغالی همبستگی کردند، حمله کرد.

جوانان فلسطینی جمعه شب در ورودی روستای انزا در غرب جنین با نیروهای اشغالگر درگیر شدند و در خیابان جنین نابلس بین آنها و نیروهای اشغالگر درگیری آغاز شد.

در شمال کرانه باختری کرانه باختری 53 فلسطینی در درگیری جنگنده های صهیونیستی با فلسطینی ها مجروح شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که هفت فلسطینی مورد اصابت گلوله های پلاستیکی قرار گرفته و 43 فلسطینی نیز با گاز اشک آور خفه شده اند.

به گفته این منابع، سه تن از مجروحان برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند و بقیه به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گزارش شبکه المیادین، تهاجم نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان به ساکنان منطقه شیخ جره همچنان ادامه دارد و شهرک نشینان اوایل ماه جاری نیز ساکنان این محله را هدف قرار دادند.

از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر زمین های کشاورزی فلسطین را حفاری کرده اند و در همین راستا، احمد الراویزی، مشاور تشکیلات خودگردان فلسطین، آنچه را که در شیخ جراء رخ می دهد، در واقع دلیلی برای تصرف 28 ملک برای ایجاد آن دانسته است. 200 واحد صهيونيستي رژيم اشغالگر در تلاش است تا مردم قدس را به اجبار جابجا كند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی به دنبال تحمیل واقعیت جدیدی به قدس اشغالی از نظر جغرافیایی و جمعیتی و اشغال اموال و اراضی فلسطینیان برای پروژه های شهرک سازی است.

28 خانواده فلسطینی در منطقه شیخ جره در معرض مهاجرت اجباری قرار دارند.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید