باید در برابر جنایات رژیم اشغالگر مقاومت کرد


ساعت: 07:39
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901780

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت دو نوجوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست، خواهان مقاومت در همه اشکال به ویژه مقاومت مسلحانه در برابر رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: تجاوزات جنایتکارانه و بی بند و بار رژیم اشغالگر قدس علیه مردم ما روز به روز بیشتر می شود و همه از جمله کودکان بی گناه را شامل می شود.

جنبش جهاد اسلامی افزود: تداوم جنایات اشغالگری علیه بی گناهان و غیرنظامیان مستلزم تداوم مقاومت در همه اشکال آن به ویژه مقاومت مسلحانه و اتحاد نیروهای میدانی فعال برای مقابله با این تروریسم سازمان یافته علیه مردم کشورمان است.

روز جمعه ۲ نوجوان فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

نظامیان صهیونیست روز چهارشنبه یک جوان 21 ساله فلسطینی به نام «آلا ناصر احمد زغول» را در شرق نابلس به ضرب گلوله کشتند.

شرایط این روزها در سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری بسیار خاص است و مبارزان فلسطینی به هر نحوی پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست ها را می دهند و این شرایط ویژه ای را برای صهیونیست های غاصب ایجاد کرده است.

پیش از این صهیونیست ها تنها در جنوب سرزمین های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی ها می جنگیدند، اما اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح بودن جوانان آن به مخفیگاه صهیونیست های ترسو تبدیل شده است. و آنها را از خواب راحت محروم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید