تیراندازی سنگین رزمندگان مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921033

شامگاه گذشته گردان‌های شهدای الاقصی و گروه قدس با صدور بیانیه‌ای از تیراندازی به یک مقر نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دیوار حائل در مناطق کوهستانی عربونه و جلوه در نزدیکی شهر جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی قدس الاخباریه، شب گذشته گردان های شهدای الاقصی و گروه قدس (گروه مقاومت برکین) بیانیه ای درباره تیراندازی به مقر نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دیوار حائل در مناطق کوهستانی عربونه و جلوه در نزدیکی شهر قدس صادر کردند. شهر جنین (شمال کرانه باختری)، اطلاع دادند

در تصاویر ویدئویی منتشر شده از این عملیات تیراندازی شدید رزمندگان مقاومت علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی به چشم می خورد.

رزمندگان مقاومت همچنین در عملیات صبح امروز مقر نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه جرزیم نابلس و گشت زنی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال قلقیلیه را هدف قرار دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی در حملات صبحگاهی خود در شهرهای الخلیل، نابلس و طولکرم دست کم 5 جوان فلسطینی را دستگیر و به مراکز امنیتی منتقل کردند.

بر اساس گزارش مرکز آمار «معتی» که در فلسطین فعالیت می کند، در هفته گذشته 203 عملیات مقاومت در قدس اشغالی و کرانه باختری رود اردن انجام شد.

این آمار که از 23 دسامبر تا 29 دسامبر جمع آوری شده، نشان می دهد که در آن هفت روز، 29 عملیات علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست انجام شده است. سایر عملیات ها شامل پرتاب سنگ، کوکتل مولوتف و پرتاب بمب های دست ساز است.

در جریان این عملیات مقاومت پنج نظامی صهیونیست مجروح و یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

دیدگاهتان را بنویسید