شبکه های اسرائیلی مورد حمله ایران / رژیم اشغالگر صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، اعلام خبر ترور فرمانده جوخه ترور موساد در حمله پهپادی به اربیل توسط برخی منابع انگلیسی و عربی و تایید آزادی نفتکش ایرانی توسط سفیر ایران در یونان به علاوه هک شدن نظام مبادله ای در تل آویو به صهیونیست ها و آمریکایی ها در منطقه نشان می دهد که قدرت کنونی نظام اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری است و با اقتدار همراه است.


ada31cf7 6839 43b9 847b 52847db0c73f خبر خاکستری

امنیت یکی از مهمترین عوامل رشد و توسعه کشورهاست. یکی از روش های آمریکا و متحدانش برای بازداشت ملت های مسلمان ایجاد ناامنی است.

در طول حیات انقلاب همه نیروهای خبیث بین المللی از جنگ تحمیلی تا امروز بزرگترین حملات خود را علیه ایران انجام دادند و تلاش های گسترده اطلاعاتی، نظامی، سیاسی و اقتصادی برای تضعیف ایران و نابودی انقلاب اسلامی و سرنگونی آن انجام دادند. نظام اسلامی آنها چنین می کنند و ایران را حامی اصلی تروریست ها می دانند، اما بسیاری از آزادی خواهان جهان معتقدند که این بدان معناست که ایران در خط مقدم مقابله با هژمونی آمریکا قرار دارد.

این تلاش های دشمنان قطعا ادامه خواهد داشت، اما همچنان بی نتیجه خواهد بود. زیرا زمانی که ایران در وضعیت ضعیف تری از آن قرار داشت، کار نمی کرد، چه رسد به اینکه اکنون که به قدرت رسیده است، زیرا ایران نشان داده است که قدرت بازدارندگی بالایی دارد و هر جا که نیاز داشته باشد، از قدرت خود برای تامین منافع ملی استفاده خواهد کرد. مردم آن پیروزی


استکبار جهانی قدرت ایستادگی در مقابل ایران را ندارد

امروز ایران به درجه ای از قدرت و توانایی رسیده است که بارها شاهد آن بوده ایم، استبداد و اسراف سرکوب شده را بیدار کنید و راه را برای احیای اسلام و خواسته های درونی ملت های مسلمان هموار کنید.


هزینه تغییر مسیر انقلاب اسلامی بی فایده است

با توجه به اینکه هزینه های هنگفتی صرف ایجاد تفرقه بین ملت ایران شده است. این چالش‌ها به ایرانیان این امکان را داده است که قوی‌تر و قوی‌تر شوند و بتوانند با همه سختی‌ها و چالش‌ها و جنگ روانی و تهدیدات گسترده در سراسر جهان مقابله کنند و چالش‌ها را فرصتی برای توسعه و تقویت بنیه و اقتصاد ایران و متحول کنند. جایگاه سیاسی ایران در سطح بین المللی.

امروز رژیم غاصب صهیونیستی در محاصره کامل جمهوری اسلامی است و به گفته دلسوخته بزرگ حاج قاسم سلیمانی، امروز بیش از هر زمان دیگری به قدس نزدیک شده‌ایم، لذا از تضعیف جمهوری اسلامی ناامید هستند و نمی‌دانند که انقلاب اسلامی در بین مردم است، منطقه ریشه دوانده است و این یکی از اشتباهات راهبردی دشمن است که به دلیل عدم شناخت صحیح از منطقه مرتکب شده است.


39d31ee5 9da5 46a2 9555 f57a7129787a خبر خاکستری


جمهوری اسلامی سنگر امت اسلامی است

در همین رابطه حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی نویسنده عصر امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار رهیاب گفت: نشان داد که جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی تسلیم توطئه های مردم نخواهد شد. رژیم صهیونیستی و در نهایت به جریان صهیونیستی.


7b0230dc b89b 4430 9f7a 6c252933199d خبر خاکستری

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با این تحرکات و عملیات های اخیر بار دیگر نشان داد که سنگر امت اسلامی است، افزود: به نیروی الهام بخشی برای همه آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام حاجتی گفت: پیروزی های درخشان سربازان گمنام جمهوری اسلامی در برابر متجاوزان استکبار و توانایی آنان در برقراری امنیت در منطقه، نیروهای ایرانی را به نیرویی الهام بخش برای همه آزادگان جهان تبدیل کرده است.

وی افزود: تجربه نشان می دهد هرگاه دشمنان کوچکترین تجاوزی به کشور ما وارد می کنند سیلی می خورند همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دوران بز تمام شده است.

نویسنده کتاب «عصر امام خمینی» گفت: همه بدانند که دشمنان جمهوری اسلامی نظاره گر توقیف نفتکش ایرانی توسط دولت ضعیف یونان و ترور شهید صیاد هدی هستند و اینها چیست. حوادثی برای تضعیف ایرانی که در مقابل این توطئه های متوالی دشمن، هم دستگاه دیپلماسی و هم نیروهای مسلح و ملوانان در عرصه دریایی پاسخ بسیار محکمی به آنها دادند.

وی ادامه داد: امروز در سرزمین‌های اشغالی و نوار غزه موشک‌های محور مقاومت که زاییده تلاش و از خودگذشتگی سردار دلا قاسم سلیمانی است، لرزه بر اندام نظام انداخته و پایه‌های آن را متزلزل کرده است. “

حزب الله لبنان، نیروهای جهادی فلسطین، ارتش مردمی سوریه، حشدالشعبی عراق، انصارالله یمن با الهام از تفکر، راهبرد، سازمان و تاکتیک های جمهوری اسلامی، افسانه های شکست ناپذیری آمریکا و رژیم صهیونیستی را از بین برده اند. آنها آمیز را برای کشورهای خود ایجاد کردند.

حجت الاسلام حهاتی گفت: شکست روزافزون رژیم صهیونیستی بدیهی است زیرا محور مقاومت در منطقه شکل گرفته و امروز در کنار ایران اسلامی چندین ارتش مجرب از تنگه باب المندب انصارالله و همپیمانانشان در شرق منطقه حضور دارند. دریای مدیترانه، شمال مرزها. لبنان اشغالی در بلندی های جولان روسیه در شرق مدیترانه، نوار غزه، همگی بر یک چیز تاکید دارند و آن نابودی رژیم صهیونیستی است که انشاالله به میدان خواهد آمد.


رژیم صهیونیستی بدون هیچ اقدام نظامی فروپاشید

امروز رژیم اشغالگر قدس با کاستی های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراوانی مواجه است و برای حفظ موجودیت خود تمام تلاش خود را می کند که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری این کاستی ها به زودی برطرف شده و رژیم سقوط خواهد کرد.

مردمی از سراسر جهان که در سرزمین های اشغالی فلسطین وام گرفته اند به امید صلح و زندگی مسالمت آمیز به رژیم صهیونیستی روی آورده اند، اما آیا این رژیم در طول سالیان متمادی توانسته زندگی آرامی را برای آنها فراهم کند؟ سخت اندیشی در مورد تهدید رژیم صهیونیستی مانند طنز است.

در حوزه تهدیدات نیمه جدی وقتی با انتقام مواجه می‌شوند متوجه می‌شوند که در این حوزه هم نمی‌توانند از آن حمایت کنند، بنابراین بسیاری از اقدامات تروریستی آنها علیه ایران به دلیل پاسخ‌های به موقع جمهوری اسلامی به آنها است و اصلی ترین های منطقه مورد اصابت قرار گرفته و متوقف شدند.


46f276dd 8bd7 4df8 b60c d038908524c0 خبر خاکستری


اقدامات جسورانه ایران در منطقه، نظام استکبار را به چالش کشیده است

بهمن شهریاری، کارشناس مسائل سیاسی به رهیاب گفت: امروز ایران در دنیا جایگاهی دارد که رهبری فرموده اند اگر دشمنان اشتباه کنند از جبهه مقاومت در امان نخواهند بود و دوران تمام شده است. دشمنان با شعار به این گفتمان استان نگاه کردند و اشتباهاتی از جمله شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مرتکب شدند.


0650dd3d 898b 472e a812 4855323c5b35 خبر خاکستری

وی گفت: ایران نیز ساعت 1:20 بامداد حاج کاسم را کشت. او 13 موشک به پایگاه عین الاسد در عراق شلیک کرد که محل استقرار ژنرال ها و سربازان آمریکایی است. او انتقام این جنایت را گرفت. این حمله موشکی در شرایطی بود که هیچ کشوری جرات شلیک تفنگ بادی به نفع آمریکایی ها را نداشت و با این اقدام جسورانه به دنیا ثابت کردیم که انتقام گرفتن از مستکبران و سیلی زدن به آنها آسان است.

شهریاری ادامه داد: اکنون کشورهای استعمارگر و تحت سلطه به این باور رسیده اند که می توان در مقابل مستکبرین ایستاد و جنایتکاران آنها را زد و نترسید.

این کارشناس سیاسی افزود: چندی پیش مدافع حرم صیاد هدی به آسیب پذیرترین شکل ممکن جان باخت. ما می توانستیم در حضور بهترین و عملیاتی ترین افسران رژیم صهیونیستی کشته شویم و قبلا هم قول داده بودیم.


2d78f596 2b13 42b4 83b0 d0a2fb5906fd خبر خاکستری

وی با بیان اینکه عظمتی که امروز دنیای استکبار با آن روبروست، با بیان اینکه دوران بزها را امام خمینی (ره) در گذشته پایه گذاری کرد، گفت: هر کشوری که در ایران قدرت ملی داشته باشد ارکان و امنیت ملی را تشکیل می دهد، نتیجه همین استوارها نیز هست. پایه ها

شهریاری مبانی گفتمان امام راحل اعم از عدالت اجتماعی، استقلال، کرامت انسانی و… را ریشه این نیروی ملی می داند که به صورت ساختار و سپس در جامعه گسترش یافت.

این کارشناس سیاسی گفت: امروز هم هر آزاده ای که بخواهد در دنیا با استکبار مقابله کند تابع اصول نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به کاهش استکبار در نقاط مختلف جهان، افزود: توقیف کشتی های یونانی در قبال اقدامات غیرقانونی دولت یونان نشان از قدرت بالای جمهوری اسلامی در منطقه دارد. شعار را می دانند در حالی که این شعار بارها توسط مقاومت و سپاه اجرا شده است. تا زمانی که استکبار وجود دارد جمهوری اسلامی در مقابل ظلم و ستم می ایستد و به هر حرکتی پاسخ می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید