نابودی رژیم اشغالگر قدس زودتر از 25 سال اتفاق می افتد/ رژیم صهیونیستی به ناتوانی خود در مقاومت در منطقه پی برد.


ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835030

مزگی نژاد با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرنگونی رژیم اشغالگر قدس طی 25 سال آینده گفت: آنچه در منطقه رخ داد تحقق این وعده است و شرایط نشان می دهد که سرنگونی رژیم اشغالگر قدس کمتر از این اتفاق خواهد افتاد. 25 سال پیش

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی مزگی نژاد کارشناس سیاسی در گفت و گو با شرق، وی در خصوص سرعت توسعه در منطقه و روند نابودی رژیم صهیونیستی گفت: نابودی رژیم صهیونیستی قولی است که قبل از اینکه بخواهیم زمان آن را مشخص کنیم به آن می دهیم همانطور که مقام معظم رهبری وعده نابودی دادند. آن را در 25 سال آینده “این الهی است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام فانی هستند، افزود: اگر ساختمانی را غصب کردند و به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بودند باید بدانند خانه ای که دارند و می سازند مثل خانه عنکبوت ضعیف و ناپایدار است.

این کارشناس سیاسی گفت: این موضوع ثابت می کند که از نظر فقهی سرزمینی که به زور تصرف کرده اند و در آن حکومت کرده اند متعلق به مسلمانان است و از نظر فقهی این سرزمین توسط صهیونیست ها غصب شده است. .

مزگی نژاد گفت: غصب این سرزمین شرایطی را ایجاد می کند که به هیچ وجه به نفع آنها نیست، هرچند ممکن است مورد حمایت استکبار جهانی باشد و برخی نهادهای بین المللی به آنها قول بدهند، اما آنچه که خودشان به آن اذعان دارند. و اشراف این است که نمی توانند مقاومت کنند.

وی گفت: علیرغم تبلیغاتی که می کنند مبنی بر اینکه ما امکانات و تجهیزات زیادی برای جنگ و تجهیزات داریم، در بسیاری از نبردها ثابت شده است که نه تنها شکست خورده اند، بلکه همان میزان امنیتی را که دارند از دست داده اند. “

این کارشناس سیاسی گفت: نبردهای جنگ 23 روزه، جنگ 33 روزه و جنگ های مختلف کشورهای مسلمان علیه رژیم صهیونیستی نشان می دهد که آنها بی ثبات هستند و نمی توانند در صحنه بایستند.

مزگی نژاد با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر سرنگونی رژیم اشغالگر قدس طی 25 سال آینده گفت: این وعده در منطقه در حال شکسته شدن است و شرایط این است که نابودی رژیم اشغالگر قدس زودتر از 25 سال آینده انجام می شود. سال ها.

وی به فعالیت های تاثیرگذار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه اشاره کرد و افزود: شخصیت سردار سلیمانی به خودی خود مهم نیست. سردار سلیمانی انقلابی بود و با رهبری ولی فقیه مأموریت هایی را انجام می داد. طبیعتا چنین افرادی در انقلاب اسلامی ما حضور داشته و داریم.

این کارشناس سیاسی گفت: سردار سلیمانی به دلیل شناختی که از نیروهای انقلابی و جبهه مقاومت از طریق فرماندهی نیروی قدس داشت، موظف به حمایت از مقاومت بود.

مزگی نژاد در ادامه با بیان اینکه شناخت دشمن برای سردار سلیمانی مهم است، خاطرنشان کرد: سردار دشمن و عوامل منطقه را به طور کامل می شناخت و سردار قبل از برخی بحران ها مدیریت بحران بسیار قوی داشت و موفقیت سردار باعث ایجاد بسیاری از موقعیت های موجود در صحنه شده بود. و نحوه موفقیت سردار سلیمانی منجر به موفقیت در قلب دشمن شد و امروز دشمن از شهید سلیمانی و اتحادی که با شهادت ابومهدی المهندس همراه با سردار سلیمانی در منطقه افتاد هراس دارد.

وی در خصوص روابط دوستانه سوریه با امارات و ایران با قطر گفت: کشورهای منطقه بر اساس قوانین و مقررات بین المللی بر اساس منافع با یکدیگر روابط دارند.

این کارشناس سیاسی گفت: اگر امروز روابط امارات با سوریه را می بینیم به دلیل منافعی است که با هم می توانند داشته باشند و منافع مشترک دارند.

مزگی نژاد در خصوص روابط ایران و قطر گفت: در این روابط و مشکلاتی که عربستان برای قطر ایجاد کرده است، قطر متوجه شده است که ایران منافع و حمایت آنها را می خواهد و به همین دلیل قطر به ایران نزدیک و مخالف نارضایتی است. رژیم.

وی گفت: روابط قطر با ایران الگویی برای سایر کشورها شده و نشان داده است که از روابط با آمریکا و رژیم صهیونیستی چیزی دریافت نمی کنند و باید به ایران بیایند زیرا ایران به این پیمان پایبند بوده و خواهد بود. “.

یک کارشناس سیاسی روابط اوکراین و رژیم صهیونیستی گفت: اوکراین و خود زلنسکی را نمی توان جانشین اسرائیل دانست، زیرا قدرت اوکراین آنقدر که تعریف می کند بزرگ نیست، زیرا در جنگ با روسیه کاهش یافته است.

مزگی ندژاد افزود: اگر آمریکا واقعا به اوکراین به عنوان کشوری که آن را اسرائیل بزرگ می دانند امیدوار بود، باید بهتر از این کشور حمایت می شد.

وی گفت: ادعای حمایت آمریکا از کشورها فقط یک حباب است و امروز آقای زلنسکی اعتراف می کند که کلاه خود را گم کرده است، یعنی اگر باید نقش اسرائیل بزرگ را بازی می کرد، نه تنها بازی نمی کرد، بلکه نقشی را که در گذشته داشت از دست داد و تسلیم شد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: کشورهای منطقه که مطیع خواسته های آمریکا باشند، سرنوشتی بهتر از سرنوشت اوکراین نخواهند داشت. آمریکا پشت کشورهایی را خالی می کند که در آنها هیچ منفعتی ندارد.

مزگین نژاد افزود: اوکراین آنقدر قوی نیست که مورد حمایت آمریکا قرار گیرد، اگر حمایت شود اوکراین انتظار سرنوشتی مانند اسرائیل را دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید