دفاع از مسجد الاقصی با نابودی رژیم اشغالگر به پایان می رسد


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836598

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی به طور نامحدود ادامه دارد، گفت: حفاظت از مردم فلسطین در مقابل مسجد الاقصی به زوال و نابودی رژیم اشغالگر منجر می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به نقل از خبرگزاری شهاب گفت: آنچه امروز در مسجد الاقصی رخ داد تأیید می کند که نبرد ما با دشمن به یک رویداد بستگی ندارد، بلکه به رویداد دیگری بستگی دارد. نبرد فضا-زمان در سرزمین فلسطین و در هر حادثه ای که رخ می دهد از ابزار و تجهیزات ویژه آن برای دفع تهاجم و حفظ هویت خود استفاده می کنیم.

چانیه افزود: هدف ما در حال حاضر خنثی کردن تلاش صهیونیست ها برای تقسیم زمان و مکان مسجد مبارک الاقصی است و مردم فلسطین ما قادر به انجام این کار هستند. اعتکاف مردم فلسطین در مسجدالاقصی و دفاع از حمایت مقاومت گامی چالش برانگیز و جسورانه در جهت تحولی قاطع و اساسی است که به نابودی رژیم اشغالگر قدس و سرزمین می انجامد. فلسطین

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: به همه مردان و زنان فلسطینی که در مسجد الاقصی اعتکاف کردند و با نماز و تکبیرهای خود شخصیت اسلامی مسجد الاقصی را تثبیت کردند، درود می فرستیم، زیرا مسجد الاقصی است. هنوز شاهد یکی از بزرگترین معجزات تاریخ اسلام است. قدس پایان راه اسیران (شب روی) و آغاز راه معراج و محل حضور همه پیامبران و دعای آنان است. به امام پیامبر (ص).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید