واکنش کنعانیان به هتک حرمت مسجد الاقصی توسط وزیر رژیم صهیونیستی

ساعت: 20:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921816

سخنگوی وزارت امور خارجه هتک حرمت به مسجد الاقصی توسط کابینه رژیم نامشروع و نژادپرست اسرائیل را به شدت محکوم کرد و تاکید کرد: هرگونه هتک حرمت به مقدسات فلسطین مصداق نقض مقررات بین المللی و توهین است. به ارزش ها و مقدسات مسلمانان در سراسر جهان و با واکنش ملت هایی که مسلمانان با آن مواجه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر کنعانی روز شنبه تاکید کرد: قدس متحد پایتخت دائمی و ابدی فلسطین است و هرگونه هتک حرمت به مقدسات فلسطین از جمله مسجدالاقصی مصداق نقض مقررات بین المللی و توهین به ارزش هاست. و زیارتگاه های مسلمانان در سراسر جهان و با واکنش ملت های مسلمان مواجه خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تمجید از مقاومت مردم فلسطین، نسبت به فرارها و اقدامات تحریک آمیز کابینه جدید رژیم غاصب صهیونیستی هشدار داد و آزادی فلسطین و قدس شریف را اولویت اول جهان اسلام دانست. وی تصریح کرد: وظیفه همه آزادگان جهان به‌ویژه ملت‌ها و دولت‌های اسلامی این است که برای دفاع همه‌جانبه بیت‌المقدس و مقابله با اقدامات تجاوزکارانه رژیم غاصب صهیونیستی اقدام کنند.

کنعانی همچنین از مقامات و سازمان های بین المللی از جمله سازمان ملل خواست تا به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کرده و از تجاوزات و اقدامات وحشیانه رژیم متجاوز و نژادپرست صهیونیستی علیه ملت فلسطین و اماکن مقدسه مسلمانان جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید