اقامه نماز جمعه 150 هزار نفری در مسجد الاقصی و شعار علیه صهیونیست ها / خشم مسلمانان از هتک حرمت اسرائیل به بیت المقدس


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833825

بار دیگر زلزله رژیم غاصب صهیونیستی را لرزاند.

بیش از 150 هزار فلسطینی در بحبوحه تشدید امنیت و حملات تندروها و شهرک نشینان صهیونیست امروز نماز جمعه را در مسجد الاقصی برگزار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شبکه خبری الجزیره گزارش داد که بیش از 150 هزار فلسطینی این هفته در بحبوحه حمله نیروهای اسرائیلی در مسجد الاقصی نماز جمعه را اقامه کردند.

بر اساس این گزارش، سربازان اشغالگر برای جلوگیری از ورود مسلمانان روزه دار بر ساختمان های مسجد الاقصی بالا رفته و به سمت نمازگزاران گلوله، پلاستیک و گاز اشک آور شلیک کردند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که در پایان نماز جمعه در مسجدالاقصی، ده ها هزار فلسطینی با سر دادن شعار «خیبر، خیبر یا یهودی» اعتراض و خشم خود را نسبت به هتک حرمت قدس و مقدسات مسلمانان توسط صهیونیست ها اعلام کردند.

بنا بر گزارش ها، امروز بیش از 150 هزار مسلمان روزه دار فلسطینی از تمامی سرزمین های اشغالی به ویژه از کرانه باختری و مناطق 1948 برای اقامه نماز جمعه و خشم صهیونیست ها به بیت المقدس و مسجد الاقصی هجوم آورده اند.

این منابع اجتماعی نماز جمعه در مسجد الاقصی را بسیار باشکوه و بی سابقه توصیف می کنند.

نمازگزاران پس از اقامه نماز با تجمع ده ها هزار نفری، با سردادن شعارهایی علیه صهیونیست ها، اقدامات جنایتکارانه اشغالگران در سرکوب مسلمانان روزه دار و هتک حرمت مقدسات را محکوم کردند.

فلسطینی ها در این تظاهرات شعار می دادند “خیبر خیبر یا یهودیان، ارتش محمد یهودیان هستند” “ای یهودیان، به یاد خیبر، ارتش محمد بازگشته است.” و «با جانم جانم یا جانم» (ای جانم جان و خون ما فدای تو) لرزه بر اندام صهیونیست ها بیاندازد.

بر اساس گزارش ها، تندروهای صهیونیستی با شلیک گلوله و گاز اشک آور با فلسطینی های معترض درگیر شده اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید