برگزاری راهپیمایی اعتراضی اهالی کرمان به هتک حرمت اخیر بعد از نماز جمعه


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1898989

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اعلام کرد؛

حسین انجم شعاع گفت: در شهر کرمان راهپیمایی اعتراضی به هتک حرمت فردا جمعه بعد از نماز جمعه از مصلی امام علی علیه السلام تا میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می شود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین انجم شعاع در گفتگو با را آرمان; وی گفت: پس از تحرکات و اغتشاشاتی که در روزهای اخیر رخ داده و هتک حرمت به قرآن کریم، مساجد، احکام اسلامی و حرم های ما؛ در بسیاری از استان ها راهپیمایی اعتراضی علیه این هتک حرمت برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: در شهر کرمان این راهپیمایی اعتراضی به هتک حرمت فردا جمعه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی امام علی علیه السلام به سمت مصلی امام علی علیه السلام برگزار می شود. میدان بسیج با حضور اقشار مختلف مردم.

وی گفت: مردم از وضعیت به وجود آمده، اغتشاشات و هتک حرمت ها و هتک حرمت ها به قرآن و شهید سلیمانی بسیار ناراحت هستند و درخواست شد این راهپیمایی برگزار شود.

انجمن شعاع خاطرنشان کرد: مردم باید در این راهپیمایی اعتراضی شرکت کرده و انزجار خود را از تحرکات مخربی که از کشورهای غربی، آمریکا و اسرائیل سرچشمه می گیرد، نشان دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید