کسانی که به ناظم الشریعه هتک حرمت کردند محاکمه خواهند شد

ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800616

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: کسانی که به سرمربی سابق تیم ملی فوتسال توهین کردند محاکمه خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون با صدور بیانیه ای از زحمات محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تقدیر کرد.

محمد ناظم الشریعه یکی از مربیانی است که بیشترین تداوم و حضور روی نیمکت تیم ملی فوتسال را دارد. شش سال حضور و قهرمانی متوالی در آسیا او را به یکی از چهره های معتبر عرصه فوتسال تبدیل کرده است. شاید بتوان مهمترین و تاثیرگذارترین خاطره جامعه از فوتسال کشور را در شکست و حذف برزیل و سکوی سوم جام جهانی 2016 کلمبیا به رهبری محمد ناظم الشریعه و تلاش و پشتکار ملی پوشان دانست. بازیکنان تیم.

پشت هر آمدنی راهی هست و هیچ مقام دائمی نیست. فقط اثر حضور آدم را در خاطره ها نگه می دارد. بی شک باید از سرمربی سابق تیم ملی فوتسال به عنوان فردی موثر و ماندگار یاد کرد. او مردی با اخلاق و پویا بود که در سخت ترین لحظات زندگی از جمله از دست دادن پدر بزرگوارش تیم ملی فوتسال را رها نکرد و خیلی زود به تمرینات این تیم بازگشت. اینها نکات مثبت و مسئولیت پذیری است که انسان را از دیگران متمایز می کند.

اینک در پایان خدمت در تیم ملی برای برادر گرانقدر و بزرگوارم آرزوی بهترین ها را دارم و امیدوارم در روزهای آینده بهترین ها برای ایشان و خانواده محترمشان رقم بخورد. در خاتمه باید چند نکته را به برخی از بازیکنان محترم و پرتلاش تیم ملی فوتسال متذکر شوم که در آموزه های دینی و اخلاقی ما احترام به معلم مهمترین رکن و مورد تاکید است. حفظ شأن، عزت و احترام مربی بزرگی که 6 سال از بهترین لحظات زندگی خود را به طور غیرمنتظره ای صرف مربیگری و هدایت تیم ملی کشورش کرد، وظیفه همه ماست. ما به هیچ وجه حرمت و احترام مربیان و کادر فنی خود را زیر پا نمی گذاریم. چرا که برای فدراسیون حفظ اخلاق و منش پهلوانی همیشه بر سایر مسائل اولویت داشته است.

لذا ضمن تشکر از زحمات بی درنگ جناب آقای محمد ناظم الشریعه یادآور می شوم که هرگونه توهین و ناسپاسی نسبت به زحمات ایشان رفتاری نابخشودنی از سوی فدراسیون تلقی می شود و متخلفین در هر سمت و عنوان به عدالت برخورد خواهند کرد.

همچنین انتخاب یکی از شایسته ترین فوتسالیست های سابق و آقای گل سال ها به عنوان سرمربی تیم ملی را تبریک می گویم. بی شک وحید شمسی یکی از نامه های برجسته جامعه بزرگ فوتسال در جامعه جهانی است. مردی که به عنوان بازیکن سال ها افتخار و جام برای فوتسال و فدراسیون به ارمغان آورد و حالا به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال منتظر درخشش و برنامه ریزی است. حفظ روحیه قهرمانی، اخلاق و رفتار منطبق بر اصول در کنار رشد و کمال فوتسال از جمله موضوعاتی است که فدراسیون فوتبال از وحید شمسایی انتظار دارد و بی شک فردی با فرهنگ و ارزشی مانند او می تواند از طریق سایر عوامل مرتبط به این هدف ارزشمند دست یابد. . . منتظر روزهای درخشان برای جامعه فوتسال کشور هستیم و در پایان برای ترکیب جدید تیم ملی و همه دست اندرکاران آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید