ناظم الشریعه: بازی با ایتالیا برای کسب تجربه بازیکنان جوان بسیار مفید است

ساعت: 22:05
تاریخ انتشار: 1300/09/27
کد خبر: 1793175

سرمربی تیم ملی فوتسال معتقد است برگزاری بازی های دوستانه به بازیکنان جوان تجربه می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی فوتسال ایران ساعتی دیگر تهران را به مقصد دوحه و سپس میلان ترک می کند تا یک دیدار دوستانه دیگر با تیم ملی فوتسال ایتالیا در روزهای دوشنبه (30 دی) و سه شنبه بهمن ماه به مصاف حریف اروپایی خود برود. 20. برو.

سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون گفت: تیم ملی پس از برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی در تهران، ساعت 22 از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به دوحه و سپس به میلان خواهد رفت. 50

وی ادامه داد: از 25 نفر دعوت شده به اردو، 14 نفر انتخاب شدند که 13 نفر در ایران هستند و حسین طیبی مستقیما به ایتالیا می آید.

تیم ملی فوتسال ایران با ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه دو بازی دوستانه مقابل ایتالیا برگزار می کند. ناظم الشریعه در این خصوص افزود: بازیکنان تیم اکثرا جوانانی هستند که برای اولین بار اعزام می شوند. این ملی پوشان بازیکنان مستعد و با انگیزه لیگ فوتسال هستند. در روز فیفا دو بازی دوستانه با ترکیب بازیکنان جوان و با تجربه برگزار خواهیم کرد. در واقع تمام برنامه ما این است که بازیکنان را برای حضور موفق در مسابقات مهم پیش رو آماده کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا فروردین ماه برگزار می شود. بر این اساس برگزاری بازی های دوستانه باعث می شود بازیکنان جوان تجربه کسب کنند. سعی می کنیم در دو بازی مقابل ایتالیا خوب بازی کنیم و برای رقابت های سختی که در پیش داریم آماده شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید