به بازی های تدارکاتی بین المللی نیاز داریم/ اردوی مشترک ایران و بلاروس برای تیم با انگیزه و جوان ایران مفید بود

ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۹
کد خبر: 1793669

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از برگزاری دیدارهای دوستانه بین تیم ملی و بلاروس می گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در ادامه برنامه های کادر فنی برای برگزاری اردوی آماده سازی در بوشهر، پیش بینی برگزاری سه بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس در دستور کار قرار گرفت تا تیم ملی در سه دیدار دوستانه محک بزند.

اولین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل بلاروس برگزار شد که نتیجه این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود شاگردان هاشم پور به پایان رسید.

عباس هاشم پور، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در دیدارهای دوستانه با بلاروس در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: پس از کسب مقام دوم در جام بین قاره ای، اردوهای استعدادیابی خود را برگزار کرد و به بازیکنان جوانی در لیگ فکر کرد. در این اردو که به میزبانی روستای ساحلی بوشهر و با حمایت ویژه جناب آقای مهندس صحت اسدی مدیرعامل سازمان ویژه پارس جنوبی برگزار شد، امکانات و بهترین شرایط برای تیم فراهم شد.

بازی های تدارکاتی بعد از اردوی استعدادیابی در دستور کار کادر فنی قرار گرفت و به کمیته فوتبال ساحلی واگذار شد که هاشم پور در این باره گفت: درخواستی که از کمیته فوتبال ساحلی داشتیم انجام یک بازی دوستانه بین المللی بود. چون برای حضور در مسابقات و ارزیابی شدن به بازیکنان جوان و مستعد نیاز داشتیم. در ادامه اردوی مشترک تیم های ایران و بلاروس در بوشهر، این فرصت در اختیار کادر فنی قرار گرفت تا ملی پوشان جوان را محک بزنند.

وی ادامه داد: در بازی اول 80 درصد از بازیکنان جوان و جویای نامی که در لیگ بودند استفاده کردیم و پیروز میدان شدیم. بازیکنان جوان با پتانسیل بالا و انگیزه مضاعف برای حضور در تیم ملی و افتخارآفرینی تلاش می کنند. ما باید آمادگی بیشتری برای بازیکنان داشته باشیم. همانطور که می دانید انجام بازی های دوستانه به اعتماد به نفس، آگاهی از نقاط قوت و ضعف تیم و بازیکنان کمک زیادی می کند و کادر فنی با توجه و توجه بیشتر برای موفقیت تیم ملی فوتبال ساحلی برنامه ریزی می کند.

هاشم پور با بیان اینکه حدود 80 درصد از 26 بازیکن دعوت شده به این اردو جوان بودند، افزود: این اردو را با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه برگزار کردیم. ما به زمان نیاز داریم تا بازیکنان جوان را به سطحی برسانیم که بتوانند با تجربه و اعتماد به نفس بالا در مناطق مختلف بازی کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: همانطور که می دانید تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس قدرتمند است. او دو سال متوالی در جام جهانی حضور داشته و در سبک بازی مانند تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه است. برگزاری یک بازی دوستانه برای ما بسیار مفید بود. در واقع ما بازیکنان پشت تیم A را شناسایی کردیم تا آزمایش شوند و تجربه کسب کنند. برای شادابی و حمایت از تیم ملی فوتبال ساحلی نیاز به برنامه ریزی، برگزاری مسابقات دوستانه و بین المللی داریم تا به هدف خود که داشتن یک تیم ملی فوتبال ساحلی قدرتمند است برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید