بازدید رئیس فدراسیون دوومیدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا (ع) / تجفیروز: شرایطی برای پذیرایی مناسب از ورزشکاران بلاروس داریم.

ساعت: 18:32
تاریخ انتشار: 14/09/09
کد خبر: 1789224

در جریان بازدید رئیس فدراسیون دوومیدانی بلاروس از ورزشگاه امام رضا(ع)، دو کشور برای برگزاری اردوی مشترک اعلام آمادگی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی، ایوان تیخون رئیس فدراسیون دوومیدانی بلاروس و قهرمان جهان و المپیک به همراه علیرضا تاج فیروز مدیرعامل استون قدس رضوی و هاشم صیامی از امکانات و تجهیزات ورزشگاه امام رضا (ع) بازدید کرد. فدراسیون دوومیدانی کشورمان تشکیل جلسه داد و گفت و گو کرد.

در این نشست ایوان تیخون نایب رئیس کنفدراسیون دو و میدانی اروپا آمادگی خود را برای حضور در تیم ملی دو و میدانی بین المللی بلاروس برای حضور در مسابقات بین المللی جام امام رضا (ع) اعلام کرد.

رئیس فدراسیون بلاروس همچنین با تبریک به کارکنان تربیت بدنی آستان قدس برای ارائه چنین امکاناتی در جمهوری اسلامی ایران خواستار برگزاری اردوهای آماده سازی قهرمانان بلاروس در رشته دو و میدانی در ورزشگاه زیبا و دیدنی امام رضا (ع) شد. . .

علیرضا تاج فیروز، مدیرعامل آستان قدس رضوی با خیرمقدم به رئیس فدراسیون دو و میدانی بلاروس گفت: آمادگی کامل برای میزبانی از قهرمانان دو و میدانی بلاروس و حتی ورزشکاران سایر رشته ها را داریم و می توانیم میزبان شایسته ای باشیم.

تاج فیروز ادامه داد: اوایل امسال میزبان مسابقات بین المللی دو و میدانی با عنوان جام امام رضا (ع) بودیم و این روند همکاری با همه رشته های ورزشی ادامه خواهد داشت.

محسن پور تقی رئیس هیئت دوومیدانی خراسان رضوی نیز در این نشست حضور داشت و از رئیس فدراسیون دو و میدانی بلاروس به دلیل اهدای لوح تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید