کسب مدال برای بانوان بسیار مهم است/ فردا در دو وزن شانس بیشتری برای کسب مدال داریم


ساعت: 23:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889963

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: فردا در دو وزن شانس بیشتری برای کسب مدال داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری پس از کسب مدال های رنگارنگ در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: خدا را شاکرم که توانستیم با کسب مدال های خوب در دوبخش بانوان و آقایان مردم را خوشحال کنیم. امروز روز شلوغی بود، بیرانوند قهرمان این مسابقات شد و نشان داد با این مدال امیدوارکننده خواهد بود.

وی گفت: ابریشم ارجمندخواه تمام تلاش خود را کرد اما مقام چهارم را کسب کرد. حسینی با یک ضرب طلا و دو ضرب به مدال برنز رسید و در مجموع به برنز رسید. برای ما کسب مدال بانوان بسیار مهم است. خانم های ما استرس زیادی داشتند و این نشان می دهد که باید بیشتر تلاش کنیم تا به نتایج خوب برسیم.

انوشیروانی تصریح کرد: فردا برای ما روز شلوغی است، 6 وزنه بردار باید روی تخته بنشینند، رقابت حساسی در 102 و فوق سنگین داریم. امیدوارم خانم یوسفی هم در دسته +87 کیلوگرم مدال کسب کند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: پخش سرود جمهوری اسلامی در سالن مسابقات برای ما بسیار مهم است. فردا در دو وزن شانس بیشتری برای کسب مدال داریم، امیدوارم بتوانیم با کسب مدال های رنگی پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

دیدگاهتان را بنویسید