28 شانس مدال آوری و مدال نهایی برای هانگزو انتخاب شد/ حمایت از ورزش بانوان یکی از مهم ترین سیاست های ماست.

ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784761

اولویت ما اعزام کاروان پاک بدون دوپینگ خواهد بود

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگجو گفت: 28 رشته برای کسب یک مدال و یک مدال نهایی برای هانگزو انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ پیمان فهری رئیس مرکز ملی مانیتورینگ کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی 2022 هانگجو نیز در این نشست گفت: بر اساس سیاست‌های مشترک اعلام شده، تلاش می‌کنیم کاروانی با کیفیت را به دور از کشور اعزام کنیم. البته امیدوارم این سیاست تغییر کند و ورزشکاران بیشتری را به مسابقات بفرستد. ما در تلاش هستیم تا جایگاه کاروان ایران را نسبت به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 حفظ و ارتقا دهیم و افق های عملیاتی و ایده آلی داریم. کالای ایرانی و حداکثر منابع داخلی نیز برای عبور از شرایط فعلی در دستور کار قرار دارد. اولویت ما اعزام کاروان پاک بدون دوپینگ خواهد بود و حمایت از ورزش بانوان یکی از مهمترین سیاست های ما است.

وی افزود: نوزدهمین دوره بازی های آسیایی با سابقه 70 ساله در هانگجو برگزار می شود که تاکنون 15 سال از آن بوده ایم. 25 کشور آسیایی و 2 کشور میهمان از اقیانوسیه نیز در این بازی ها حضور دارند که به احتمال زیاد بیش از 10 هزار ورزشکار در 55 مکان با بیش از 40 رشته و 482 رویداد حضور دارند.

سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2022 هانگژو با اشاره به جزئیات این رقابت ها ادامه داد: هانگژو در جنوب شرقی چین با 10 میلیون نفر جمعیت قرار دارد و یکی از 100 شهر اقتصادی جهان است. جهان آب و هوای آن وحشتناک و عموماً گرم و معتدل است. ما می توانیم از ظرفیت پروازهای مستقیم داخلی برای پرواز به شانگهای و از آنجا به هانگژو استفاده کنیم.

فهری درباره رشته های حاضر در مسابقات گفت: 5 رشته به این دوره از بازی ها اضافه شد که 2 رشته آن رشته های سنتی چین است. در بازی های آسیایی 2018، 5 رشته وجود داشت که دیگر وجود ندارند. دو میزبان اقیانوسیه نیز در 5 رشته حضور دارند اما مدال رسمی کسب نخواهند کرد. تاکنون 15 کشور در رشته های دو و میدانی و شنا اعلام حضور کرده اند.

وی ادامه داد: تاکنون در جلسه آنلاین سرپرستان شرکت کرده ایم، ثبت نام های اولیه انجام شده، دفترچه فنی به فدراسیون ها ارسال شده، در جلسات آنلاین کارکنان رسانه حضور داشته ایم. 2 جلسه کارشناسی برگزار شد. برای برگزاری جلسات تا پایان آذرماه برنامه ریزی شده است. ما رشته ها را به 3 سطح تقسیم کردیم. مدال نهایی، شانس مدال و بدون مدال. 28 رشته شانسی برای کسب مدال و مدال نهایی هستند که انتخاب شده اند.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید