این سرمایه ماست/ پیگیری رئیس جمهور تشویق و حمایت ماست


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910836

من از کنفرانس خبری و لغو آن اطلاعی نداشتم

نایب رئیس دوم اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: خوشحالیم که رئیس جمهور مسائلی را دنبال می کند که مشوق و حمایت ماست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال امروز در تمرین ملی پوشان حضور یافت و از نزدیک تمرینات ملی پوشان را مشاهده کرد.

کنبرزاده به گروه خبرنگاران گفت: امروز شاهد حضور نمایندگان مجلس و اعضای فدراسیون در آخرین تمرین تیم ملی در ایران بودیم. این تیم ساعت 4:30 عازم قطر خواهد شد و اتحاد، همدلی، نظم و انضباط ایجاد شده توسط کویروس جای تشکر دارد. این تعامل و همبستگی ایجاد شده است و در این شرایط امیدوارم تیم بتواند نتیجه خیلی خوبی بگیرد و باعث افتخار مردم شود.

وی درباره لغو دیدار دیروز کی روش گفت: از نشست خبری کی روش و لغو آن اطلاعی نداشتم اما رسانه ها باید در راستای وحدت تیم ملی به صحبت های خود ادامه دهند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص حمایت فدراسیون از تیم ملی گفت: طبق اطلاعات دریافتی، مسئولان اجرایی فدراسیون با وجود زمان محدود تمام تلاش خود را انجام داده اند و جای نگرانی برای اسکان این تیم وجود ندارد. تیم ملی، آنها متفکر و شرایط خوبی دارند. بارها تاج برای رسیدگی به امور صبح به قطر می رفت و شب برمی گشت.

وی افزود: اگر بخواهیم با کشورهای اروپایی مقایسه کنیم امکانات ما کمتر است اما با توجه به شرایط حاکمیتی فدراسیون شاید ایده آل نباشد اما دارایی های ما یکی است و فدراسیون های فوتبال و ورزش کشور. امکانات شما را کاهش نداده‌اند.»

کنبرزاده در خصوص گلایه کی روش از کمبود امکانات گفت: کی روش حق دارد همه چیز بی نقص باشد اما بارها گفته است که به خوبی تیم های دیگر نیست.

وی در خصوص دیدار با رئیس جمهور تاکید کرد: نهاد ریاست جمهوری از ما دعوت کرده است و امروز در اختیار ایشان هستیم. ما خوشحالیم که او به موضوعاتی می پردازد که مشوق و حمایت ما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید