سلبریتی ها به جای بچه ها مراقبت از حیوانات را تشویق می کنند / جامعه مادر را به سقط جنین تشویق می کند


ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839962

زهره اسدی گفت: متاسفانه سلبریتی ها در سایه فرهنگ غلط افراد جامعه را به نگهداری از حیوانات به جای کودک تشویق می کنند که باید جلوی این امر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهره اسدی، پژوهشگر جمعیت و پزشک متخصص در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: سقط جنین یکی از موضوعات مهم و چالش برانگیز در اخلاق پزشکی است که امروزه به دلیل تبلیغات نامناسب و سبک زندگی نامناسب رواج یافته است.

وی ادامه داد: سقط جنین به ختم عمدی و غیرارادی بارداری قبل از ادامه زندگی جنین در خارج از بدن مادر اطلاق می شود.

اسد افزود: متأسفانه روند سقط جنین عمدی در کشور رو به افزایش است و برخی با افزایش خطرات بارداری، جامعه مادر را به سقط جنین تشویق می کنند.

این کارشناس تصریح کرد: پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: «از فقر ازدواج و زایمان را به تأخیر نیندازید»، توصیه اسلام همیشه راه است و خداوند روزی بندگانش را ضمانت کرده است.

اسد گفت: برای سقط قانونی باید سه متخصص تشخیص دقیق بدهند و اگر زایمان برای مادر و کودک دردناک باشد، پس از تایید کارشناسان، جنین سقط می شود، اما متاسفانه امروز این قانون به طور جدی اعمال می شود. در کشور. نمیتونه باشه.

این پزشک افزود: متاسفانه آمار سقط های عمدی در جامعه تحصیلکرده بیشتر است و برخلاف آنها در خانواده های متوسط ​​لذت و شیرینی زندگی به کودک بستگی دارد.

4beb720d 7800 4c35 a702 fbb46f746ab2 خبر خاکستری

اسدی گفت: سلبریتی ها در سایه فرهنگ غلط افراد جامعه را به پرورش حیوانات به جای بچه تشویق می کنند که باید جلوی این امر گرفته شود.

وی ادامه داد: تعداد قابل توجهی از جنین ها به دلیل بارداری در دوران ازدواج کشته شده اند و این آمار نگران کننده است و زوج هایی که نمی توانند بچه دار شوند در این مدت بچه دار نشوند.

این کارشناس تاکید کرد: متاسفانه دشمن در سایه بی توجهی مسئولان با سخنان حقوق بشری درصدد تخریب نهاد خانواده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: موضوع زاد و ولد تنها منجر به هفته جمعیت نمی شود و باید در طول سال و با برنامه ریزی های برنامه ریزی شده فرهنگ های غلط در جامعه در این حوزه پاکسازی شود و برای جوانان ایرانی کار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید