سفرهای کشوری رئیس جمهور مردم را تشویق می کند

ساعت: 15:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۵
کد خبر: 1792624

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه با روی کار آمدن دولت جدید، موجی از امید در بین مردم به وجود آمده است، گفت: سفرهای رئیس جمهور در استان موجب دلگرمی مردم می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی ادامه داد: با روی کار آمدن دولت جدید، موجی از امید در میان مردم به وجود آمده است که یکی از اقدامات بسیار خوب این دولت، سفر به استان ها و گفتگو با اقشار مختلف مردمی است که باعث دلگرمی و امید می شود. .

وی افزود: دولت جدید بلافاصله پس از انتخابات موضوع واکسیناسیون را جدی گرفت و واکسیناسیون گسترده در کشور ما شاهد کاهش عوارض و مرگ و میر ناشی از این بیماری بوده است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به لزوم رسیدگی به حقوق های نجومی گفت: دولت باید در حقوق های نجومی به شدت ممانعت کند، شایسته نیست عده ای در فقر و حاشیه نشینی زندگی کنند و برخی دیگر حقوق های نجومی دریافت کنند.

حجت الاسلام حسینی گفت: یکی از مهمترین انتظارات و خواسته های مردم مبارزه با گرانی است که مردم باید آن را احساس کنند و گرانی ها باید کنترل شود.

وی با بیان اینکه مدیران جهادگر می توانند در مسیر خدمت حضور داشته باشند، افزود: برخی از مدیران توان مدیریتی لازم را ندارند و در این دولت مدیران جهادی باید تلاش کنند تا در برابر مشکلات دلسوزانه تلاش کنند.

امام جمعه بورژوازی گفت: در زمان جنگ 68 دانش آموز در بمباران بورژوا کشته شدند و لازم است مجموعه ایثار و شهادت در کنار گلزار شهدا در بورژوا ساخته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید