سفرهای کشوری رئیس جمهور امیدوارکننده است/دولت سیزدهم کل کشور را میدان کار و فعالیت خود می بیند

ساعت: 12:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۳
کد خبر: 1784161

محسن سده بیگلو با بیان اینکه سفرهای رئیس جمهور در استان دلگرم کننده است، گفت: چند سالی است که دوری مسئولان از مردم و بی توجهی آنان به مشکلات جامعه موجب خشم صاحبان اصلی انقلاب شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این کارشناس سیاسی به تیتریک گفت: سفرهای کشوری رئیس جمهور امیدوارکننده است.

محسن صادق بیگلو با ارزیابی سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: این سفرها با هدف بازگرداندن امید، اعتماد و روابط ضعیف مردم با مدیران ارشد اجرایی است.

وی افزود: بدون شک ادامه این سفرها روح امید مردم را باز می گرداند چرا که دولت دوازدهم و سیزدهم کاخ بودند و درد مردم را پشت کنفرانس ویدبو می دیدند.

وی گفت: درد مردم را با دقت می توان درک کرد که در دولت قبل چنین نبود اما امروز سفرهای سرزده و شخصی رئیس جمهور اعتماد مردم را به دولت بازگردانده است. .

صادق بیگلو گفت: سفرهای کشوری آقای رئیسی نشان داده است که وی هرگز قصد اقامت در تهران را ندارد و کل کشور را زمینه کار و فعالیت خود می بیند.

وی تاکید کرد: با این گونه سفرها، وزرا و مدیران دولتی نیز در مشکلات ریز و درشت خود به سفر در سراسر کشور تشویق می شوند و این سفرها بسیاری از مشکلات مردم، صاحبان صنایع و کشاورزی را حل می کند.

این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: در آستانه صدمین روز دولت محبوبیت آن نمایان شد و تداوم این مهم باعث شکوفایی ملت، رفع مشکلات مردم و سربلندی ایران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید