حضور دولت در میدان موجب دلگرمی مردم است/ استفاده از ظرفیت کل کشور هدف دولت سیزدهم است.

ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785023

مولوی یونس چاهانی با بیان اینکه عملکرد دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی در این مدت نشان می دهد که می خواهند از مجموع ظرفیت کشور استفاده کنند، گفت: حضور دولت در استان ها موجب دلگرمی مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی یونس چاهانی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: ملت ایران در هشت سال اخیر دولت تدبیر و امید با مشکلات فراوان و طاقت فرسایی مواجه بوده و به ویژه مشکلات اقتصادی کمر مردم را شکسته است، نظام بود و یک انقلاب و مردم تا حدودی از این مسائل ناامید شدند.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه ادامه داد: آیت الله رئیسی حتی در این شرایط با شعارهای صریح و مردمی به میدان آمدند، هرچند دشمنان سعی کردند دوباره مردم را فراخوانی کنند و از حضور مردم در انتخابات بکاهند. ; اما به دلیل امیدی که داشتند در صحنه انتخابات حاضر شدند و آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند.

وی گفت: آیت الله رئیسی با مشکلات سختی دولت را تحویل گرفته است اما مهم این است که ایشان قصد دارند در تیم جدید دولت خدمت کنند و عزم رئیس جمهور، معاونان و مشاوران جدی است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خدمات ارائه شده در این مدت بسیار ارزشمند بود و ابراز امیدواری کرد که این خدمات به سمت توسعه و پیشرفت حرکت کند، گفت: دولت سیزدهم و آیت الله رئیسی در این مدت نشان دادند که از ظرفیت کلی کشور استفاده خواهند کرد.

مولوی چاهانی بیان کرد: اگر بخواهیم تعارف نداشته باشیم باید بگوییم که کشور در وضعیت خوبی نبود، کارایی در کشور بسیار پایین بود، سرمایه اجتماعی در شرایط خوبی نبود و بار بر دوش مردم بود. پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، آیت الله رئیسی و تیمش تغییرات مثبتی ایجاد کردند و مردم را امیدوار کردند که انشالله اوضاع بهتر و گسترده تر شود.

امام جمعه اهل سنت منطقه رامشک شهرستان کلا گنجه گفت: همه می دانیم که مشکلات در مدت کوتاهی حل نمی شود، اما این مشکلات به مرور زمان اصلاح می شود و مطمئن هستیم که آیت الله رئیسی جلوی فساد را خواهد گرفت. اختلاس و فساد «معامله پاک است و می توانند در مقابل چشم مخالفان مقاومت کنند.

وی افزود: در حوزه مسائل اقتصادی نمی توان منکر تاثیر تحریم ها شد. اما همه مردم ایران به امید خدا این مشکلات را پشت سر می گذارند و آیت الله رئیسی جواب اعتماد مردم را خواهد داد.

این مقام مسئول با اشاره به حضور میدانی رئیس جمهور در استان های محروم در ابتدای دولت خاطرنشان کرد: این حضور موجب دلگرمی مردم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید