سفرهای روستایی رئیس جمهور باعث دلگرمی و امید مردم شده است


ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840486

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در جمع مردم و بررسی مسائل و مشکلات مایه دلگرمی و امید مردم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با اروم نیوز از سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به آذربایجان غربی و میاندوآب تقدیر کرد. از آیت الله رئیسی و هیئت وزیران برای میاندوآب، چهاربرج و باروک نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شرایط حساس رئیس جمهور و هیئت دولت از نزدیک برای بررسی مشکلات و معضلات استان ها و سفر به منطقه 12 هزار شهید آذربایجان غربی حضور خواهند داشت. مردم امیدوارند: «این مثبت است و به همین دلیل به اعضای دولت خسته نباشید می گوییم.

وی با بیان اینکه در این سفر تمامی پروژه های عمرانی با پیشرفت بیش از 50 درصدی در میاندوآب دیده شده است، گفت: محورهای مواصلاتی و پروژه های راهسازی از جمله جاده سرچم، تپه رش، فسندوز و راه روستایی و پروژه های آبرسانی، لوله کشی فاضلاب و … تامین آب یکی از آنهاست.

عیسی زاده با اشاره به اینکه 17 هزار هکتار از اراضی زراعی روستاهای دورافتاده منطقه نیازمند آبیاری برای کشت غلات است، تصریح کرد: 12 هزار هکتار آبیاری بارانی در 35 هزار هکتار از اراضی بارانی باروک نیز برای این سفر پیش بینی شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: دانشکده علوم پزشکی، بیمارستان 350 تختخوابی جایگزین عباسی و ارتقای ظرفیت بهداشتی و درمانی در میاندوآب، چهاربرج و بارو از دیگر موضوعات و دستاوردهایی است که پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید