سفرهای استانی رئیس جمهور باعث افزایش اعتماد و امید در کشور شده است

ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785033

رئیس کابینه شورای سیاسی ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد:

عبدالرحیم عبودی با اشاره به سفرهای استانی آیت الله رئیسی گفت: حضور رئیس جمهور در جمع مردم و نشستن پای دل آنها اعتماد و امید را در کشور افزایش داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص عملکرد 100 روزه دولت آیت الله رئیسی اظهار داشت: معتقدیم هنوز تغییر اساسی صورت نگرفته است تا ایشان اظهار نظر کنند. اگر در سطح کلان و کلی نگاه کنیم، سفرهای روستایی که انجام شده و رئیس جمهور مشکلات را از نزدیک می بیند و حل می کند، روند خوبی است و باعث افزایش اعتماد به کشور شده است.

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حضور آیت الله رئیسی در بین مردم و در استان های مختلف و نشستن پای درد دل آنها به خودی خود عامل امیدواری است. “

وی چنین اقدامی را حرکتی جهادی و انقلابی خواند و تاکید کرد که می تواند روحیه امید و نشاط را در بین مردم زنده کند و از سوی دیگر حل مشکلات اقشار ضعیف اما از سوی دیگر در استان ها را تسریع کند. . هنوز نیروهای سابق او هستند و چیزی در این زمینه تغییر نکرده است.

عبودی ادامه داد: لازمه ارزیابی ما از عملکرد این دولت این است که نیروهای همسو با دولت پاسخ دهند که در حال حاضر اینگونه نیست.

امام جمعه سابق باشت با اشاره به اینکه اولویت کشور بحث اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: دولت ابتدا باید با تورم، گرانی، بورس، بازار سرمایه، خودرو و … برخورد کند.

عبودی گفت: باید با حمایت دستگاه قضایی و امنیتی موضوع مبارزه با فساد در دستور کار دولت قرار گیرد تا مردم امید بیشتری به تداوم حکومت داری داشته باشند.

وی افزود: دولت می تواند با انتخاب رهبران وفادار و انقلابی منشأ فساد را از بین ببرد.

رئیس شورای سیاسی ائمه جماعات استان با تاکید بر اینکه اولویت فعلی دولت باید معیشت مردم باشد خاطرنشان کرد: در این زمینه باید فکری اساسی کرد و در کوتاه مدت برنامه کنترلی ایجاد کرد و در آینده. در دراز مدت می توانند خرید مردم را افزایش دهند.

عبودی گفت: مردم انتظار دارند اتفاقات خوبی در بازار بیفتد و ثبات اقتصادی ایجاد شود و در سایه آن ثبات، دولت بتواند مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری حل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید