آغاز سفرهای استانی رئیس جمهور از نیمه دوم مهرماه


ساعت: 11:01
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900332

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را از نیمه دوم مهرماه آغاز کنیم. محوری ترین موضوعاتی که دولت در دور دوم سفرها به آن پرداخته می شود، اجرای وعده های دولت در سفرهای دور اول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید سلطان مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور درباره دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای دور دوم سفرهای استانی هستیم اما این سوال که سفرها از کدام استان آغاز می شود هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم دور دوم سفرهای استانی را از نیمه دوم مهرماه آغاز کنیم. محوری ترین موضوعاتی که دولت در دور دوم سفرها به آن پرداخته می شود، اجرای وعده های دولت در سفرهای دور اول است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه وعده ها و مصوبات دور اول سفرهای استانی باید اجرایی و عملیاتی شود، تصریح کرد: جلسات و رصد هر استانی را تا زمانی که انشاءالله این مصوبات، وعده ها و دستورات آقای رئیس جمهور صورت گیرد، برگزار می کنیم. برآورده شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه دولت دو وظیفه اصلی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: بحث مسکن و اشتغال به طور جدی در دستور کار دولت قرار دارد. این دو موضوع از محوری ترین دستوراتی است که در سفرهای دور دوم همراه با اجرای طرح های دور اول سفرهای استانی پیگیری می شود.

وی ادامه داد: موضوع کارکرد یک میلیون واحد مسکونی در سال و بهره برداری از اشتغال در کشور و کاهش بیکاری از جمله موضوعات مهم در دستور کار دور دوم سفرهای استانی آقای رئیس جمهور است.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: دور دوم سفرهای استانی مصوبات و دستورات ویژه رئیس جمهور در دور اول سفرها پیگیری می شود و ممکن است برخی از اقلام فردی از دور اول سفرها نیز انجام شود. در دستور کار قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید