تنش در شمارش آرا برای تصدی معاونت دوم رئیس جمهور به دلیل تساوی آرای ذوالنور و نیک زاده / ایلنا: مخالفت قالیباف با قرعه کشی باعث شد تا آرا چندین بار شمارش شود/ اختلاف بر سر شمارش آرا منجر به درگیری محمودوند و شد. ایسی زاده; نمایندگان از برخورد فیزیکی جلوگیری کردند/ایسنا: ذوالنور با قرعه کشی معاون دوم رئیس جمهور شد.

تنش در شمارش آرا برای تصدی معاونت دوم رئیس جمهور به دلیل تساوی آرای ذوالنور و نیک زاده / ایلنا: مخالفت قالیباف با قرعه کشی باعث شد تا آرا چندین بار شمارش شود/ اختلاف بر سر شمارش آرا منجر به درگیری محمودوند و شد. ایسی زاده;  نمایندگان از برخورد فیزیکی جلوگیری کردند/ایسنا: ذوالنور با قرعه کشی معاون دوم رئیس جمهور شد.

عبدالرضا مصری با اکثریت آرا به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب شد، اما آرای میتبی ذوالنور و علی نیکزاد برای معاون دوم رئیس جمهور مساوی شد. بنابراین مخالفت قالیباف با انتخاب نفر دوم به قید قرعه، تصمیم به بازشماری آرا گرفته شد. اختلاف نظر بر سر شمارش آرا به حدی بود که حتی به درگیری مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب منجر شد. محمودوند با حرکت به سمت عیسی زاده ظاهرا قصد داشت با او برخورد فیزیکی کند اما سایر نمایندگان مانع از نزدیک شدن آنها شدند. در نهایت قرعه کشی برگزار شد و ذوالنور به عنوان معاون دوم رئیس جمهور انتخاب شد.

مرزهای انتخابات هیئت رئیسه مجلس / تنش در شمارش آرا برای تصدی معاونت دوم رئیس جمهور به دلیل برابری آرای ذوالنور و نیکزاد / ایلنا: مخالفت قالیباف با قرعه کشی به شمارش آرا انجامید. چندین بار رای / اختلاف بر سر شمارش آرا منجر به درگیری بین محموداف و عیسی شد. نمایندگان از برخورد فیزیکی جلوگیری کردند/ ایسنا: ذوالنور با قرعه کشی معاون دوم رئیس جمهور شد.

در جریان انتخابات، محمد باکر کلیباف با 210 رای به عنوان رئیس مجلس ابقا شد.

خبرگزاری تسنیم نوشت: پس از گذشت بیش از یک ساعت از روند انتخابات، شمارش آرا برای انتخاب معاون رئیس جمهور ادامه دارد.

شنیده های خبرنگار تسنیم در مجلس شورای اسلامی حاکی از آن است که عبدالرضا مصری با اکثریت آرا به عنوان معاون اول رئیس جمهور انتخاب شد، اما آرای میتبی ذوالنور و علی نیکزاد برای معاونت دوم رئیس جمهور مساوی شد و همین امر باعث شد تا آرا چندین بار شمارش شود.

اختلاف بر سر شمارش آرا به حدی است که حتی به درگیری مرتضی محمود وند نماینده خرم آباد و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب نیز منجر شد.

با این حال بازشماری هنوز ادامه دارد و اسامی معاونان رئیس جمهور منتخب هنوز رسما اعلام نشده است.

تنش در جریان شمارش آرا برای تصدی معاونت دوم رئیس جمهور

همچنین خبرگزاری ایلنا نوشت: پس از تساوی و مخالفت قالیباف با انتخاب نامزد دوم به قید قرعه، تصمیم بر بازشماری آرا شد.

در حالی که بیش از یک ساعت از رای گیری و شمارش آرا نایب رئیس مجلس می گذرد، شمارش آرا ادامه دارد.

این در حالی بود که سمت نایب رئیس اول مجلس بدون اختلاف قطعی شد و مصری توانست حداکثر رای را از همکاران خود به دست آورد اما در سوی دیگر ماجرا رقابت برای تصدی نایب رئیسی دوم بود. – رئیس مجلس با حواشی گسترده ادامه داد.

بر اساس شنیده ها پس از تساوی و مخالفت قالیباف با انتخاب نفر دوم به قید قرعه، مقرر شد تا آرا شمارش شود.

از سوی دیگر مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد در محل سرشماری حاضر شد و ظاهرا به نحوه عملکرد ناظران سرشماری اعتراض کرد و این اعتراض باعث تنش بین وی و مهدی عیسی زاده نماینده میاندوآب شد.

در همین حال به نظر می رسید محمودوند به سمت عیسزاده حرکت کرده و ظاهراً قصد برخورد فیزیکی با وی را داشته است اما سایر نمایندگان مانع از نزدیک شدن آنها شدند.

محمودوند خطاب به خبرنگاران با صدای بلند گفت: آقای ذوالنوری در شمارش آرا جلوتر است اما می گویند دوباره حساب کنید.

قرعه کشی انتخاب معاون دوم ذوالنور و نیکزاد

ایسنا همچنین نوشت: پس از دو ساعت شمارش آرای مجتبی ذوالنور و علی نیکزاد برابر شد.

در نهایت قرعه کشی برگزار شد و ذوالنور به عنوان معاون دوم رئیس جمهور انتخاب شد.

همچنین عیدالرضا مصری نایب رئیس اول مجلس شد.

دیدگاهتان را بنویسید