قرعه کشی جوانان قهرمانی آسیا مشخص شد قرعه کشی ورزشکاران جوان ایرانی/مسابقات در بحرین از امروز آغاز می شود


ساعت: 09:34
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881004

مراسم قرعه کشی مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی جوانان مسابقات قهرمانی آسیا از امروز با برگزاری رقابت های پنج وزن نخست در منامه بحرین آغاز می شود.

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم 9 کشتی، سید آرش مهدا در دور اول به مصاف پورین هندی می رود و در صورت برتری بر حریف، در دور دوم با حسن عراقی مبارزه می کند.

در دسته سنگین وزن تا 60 کیلوگرم که با حضور 9 نفر برگزار می شود، احمدرضا محسن نژاد پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف موری از ژاپن می رود.مبارزه با کره و قزاقستان.

در وزن 63 کیلوگرم 8 نفر ایمان محمدی در دور اول با صباز از قزاقستان مبارزه می کند و در صورت پیروزی در آن مبارزه در دور دوم به مصاف برنده عربستان و ازبکستان می رود.

در وزن 67 کیلوگرم که با حضور 10 نفر برگزار می شود، دانیال سهرابی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف تیمربکوف از قرقیزستان می رود.

در وزن 72 کیلوگرم 9 نفر امیرعبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تانگ چین تایپه مبارزه می کند.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر برگزار می شود، مسعود کاووسی در دو گروه 4 و 3 نفره به مصاف ساچین از هند، ریکو شیگنو از ژاپن و عبدی باکر مولدوگاریف از قرقیزستان می رود.

در دسته تا 82 کیلوگرم که 9 شرکت کننده در آن شرکت می کنند، پس از استراحت در دور اول، علیرضا محمدی در دور دوم با ضاحیه از هند مبارزه می کند.

در وزن 87 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، علیرضا عابدی درزی در دور نخست به مصاف سایلاو از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف با برنده کشتی بین نمایندگان قرقیزستان و قرقیزستان مبارزه می کند. اردن در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی.

در دسته 97 کیلوگرم که با حضور 9 نفر برگزار می شود، امیررضا اکبری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده چین تایپه و عربستان می رود.

در دسته تا 130 کیلوگرم که به صورت دوره ای با حضور 7 کشتی گیر برگزار می شود در دو گروه 4 و 3 نفره فردین هدایتی به مصاف تیموربک نسیم اف از ازبکستان و پروش از هند می رود.

بر اساس برنامه مسابقات، مسابقات اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کیلوگرم روز سه شنبه و مسابقات اوزان 60، 67، 72، 82 و 97 کیلوگرم روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید