اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در آذر 1400 + لینک نتایج قرعه کشی فوری سایپا

اسامی برندگان قرعه کشی سایپا در آذر 1400 + لینک نتایج قرعه کشی فوری سایپا

روز جدید : اسامی برندگان و نتایج قرعه کشی سایپا با کد رهگیری و کد ملی مربوط به قرعه کشی پنج خودروی سایپا کوییک با گیربکس معمولی، کوییک آر، صندوق تیبا، تیبا 2 و کوییک پلاس اتوماتیک با یک. قیمت قطعی و سه ماهه تحویل و داوطلبان در این طرح فروش سایپا که به صورت آنلاین اجرا شد، می توانند برای مشاهده نتایج قرعه کشی خودرو سایپا به سایت سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

فروش فوق العاده محصولات سایپا در راستای تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان واقعی صورت گرفته است، خودرو خالی است و قیمت محصولات به ثبات می رسد.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته برای شرکت در روش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید، اطلاعات شخصی خود را ثبت و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند و از بین این طرح ها انتخاب نشده اند، باید کد کاربری و رمز عبور را دوباره دریافت کنید. ثبت نام ندارند.

اسامی برندگان در سایپا
با کد ملی و کد رهگیری 23 آذر 1400

برندگان سایپا می توانند از چند طریق از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند. برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد رهگیری و کد ملی می توانید به سایت سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنید. همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت فروش ویژه منتخب اصلی مراجعه کنید و کد رهگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده را وارد کنید تا متوجه شوید در قرعه کشی سایپا برنده شده اید.

اسامی برندگان در سایپا را با کد رهگیری و کد ملی در آذر 1400 مرتبط کنید.
نحوه جستجو با کد رهگیری
برندگان در سایپا
23 مارس 1400

کد رهگیری برنده 7 رقمی است و اعداد شروع در این لیست تعداد برندگان است. داوطلبان می توانند از کلید میانبر ctrl + f برای جستجوی شماره پیگیری خود استفاده کنند. پس از فشردن کلید ترکیبی بالا، یک فیلد کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه باز می شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار فیلد تعداد یافت شده بین 15000 کد رهگیری را به شما نشان می دهد.

اگر عدد 1 را دیدید به این معنی است که کد رهگیری شما در لیست برندگان ایران خودرو قرار دارد اما اگر عدد جلوی متن صفر باشد در قرعه کشی برنده نشده اید.

آخرین مهلت واریز وجه به برندگان در سایپا

فروش فوق العاده سایپا منتخب حداکثر تا 120 ساعت و منتخب یک ساله از پیش انتخاب شده حداکثر تا 72 ساعت پس از اعلام نتایج، امکان پرداخت بر اساس خودروی مورد نظر خود را دارند، در غیر این صورت نام آنها از لیست و افراد جایگزین رزرو حذف خواهد شد. خواهد بود.

نکات برجسته برندگان سایپا: به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی دقت کنید و مطمئن شوید که آدرس آن به سادگی و بدون حروف یا علامت اضافی با کلمه https شروع و فقط با عبارت .shaparak.ir ختم می شود. “نکات امنیتی استفاده از درگاه های پرداخت برای سامانه فروش آنلاین سایپا”

نحوه واریز برندگان
قرعه کشی سایپا
از 1400

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، کشورهای منتخب باید مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو را در مدت 72 ساعت به حساب کاربری واریز کنند و پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی در محل تحویل وجود خواهد داشت. .

در صورت عدم تکمیل به موقع مبلغ، امکان ثبت نام داوطلب منتخب در قرعه کشی غیرفعال می شود.

در صورت عدم رعایت شرایط متقاضی با شرایط سند بخشنامه در هر مرحله از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو لغو و در صورت واریز وجه، وجه مسترد خواهد شد. به متقاضی

قرعه کشی سایپا بلافاصله منجر به فروش آذر 1400 شد

قرعه کشی طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا در آذر 1400 با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای نظارتی برگزار شد. نتایج قرعه کشی سایپا در طرح فروش فوری ویژه آذر 1400 را هم در سایت سایپا و هم در لینک زیر مشاهده می کنید.

طرح فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از روز شنبه 29 شهریور ماه 1400 ساعت 10 آغاز می شود. (در دو روز)
لیست ذخایر منتخب 3 پیش فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد و افراد منتخب در اسرع وقت پرداخت خواهند کرد.

امکان ثبت درخواست تحویل خودرو در سایت جهت فروش آنلاین (راهنمای شخصی سفارش تحویل)
با انتخاب گزینه «سابقه خرید» و ورود به سیستم می توانید کد رهگیری خود را مشاهده کنید.

ماشین

تعداد ثبت نام کنندگان

ظرفیت (دستگاه)

تیپا 2 258,056 1250
صندوقدار 156117 امین رایج ترین 500
ساده سریع 30738 امین شایع ترین 1250
سریع آر 18 770 400
Quick Plus به صورت خودکار 13768 امین رایج ترین 100

قرعه کشی طرح جدید فروش فوق العاده محصولات سایپا در آذر 1400 با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای نظارتی برگزار شد.

طرح فروش فوق العاده سایپا از 20 آذرماه آغاز شد و به مدت دو روز در سایت سایپا ادامه داشت و پس از آن در تاریخ 21 آذر 1400 قرعه کشی با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام شد و اسامی برندگان به زودی اعلام می شود.

بر اساس بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا محصولات کوئیک با گیربکس ساده کوئیک. R، تیبا صندوقدار، تیبا 2 و کوییک پلاس اتوماتیک موجود است.

فروش فوق العاده محصولات سایپا در راستای تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز مشتریان و مصرف کنندگان واقعی صورت گرفته است، خودرو خالی است و قیمت محصولات به ثبات می رسد.

جزئیات فروش فوری 5 محصول سایپا آذر 1400

طبق طرح فروش فوق العاده 5 محصول سایپا خودروهای کوییک با گیربکس معمولی کوئیک. R، Tiba Cashier، Tiba 2 و Quick Plus به صورت خودکار در دسترس هستند.

مدت زمان تحویل 5 محصول ارائه شده توسط سایپا در طرح فروش فوری سه ماهه می باشد.

سایپا در فروش فوری جدید خود در آذر 1400 پنج محصول را با قیمت های جدید عرضه می کند که در جدول زیر مشاهده می کنید.ثبت نام خودرو سایپا در فروش فوری

وارد سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com شوید و اطلاعات شخصی را ثبت کنید و کد کاربری دریافت کنید ( داوطلبانی که قبلا اطلاعات شخصی را ثبت کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند نیازی به دریافت مجدد کد کاربری و رمز ثبت نام ندارند )
وارد قسمت خرید خودرو شده و نوع خودرو را انتخاب کنید
به درگاه اینترنتی بروید و هزینه ماشین را پرداخت کنید
کد رهگیری دریافت کنید
برای تحویل مدارک هویتی، اخذ اقامت و اخذ قرارداد با آژانس منتخب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید