نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400+ اسامی برندگان در ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400+ اسامی برندگان در ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی

نتایج قرعه کشی ایران خودرو پس از تایید رگولاتوری امروز 21 آبان 93 بر روی سایت ایران خودرو اعلام می شود و در ادامه می توانید اسامی برندگان ایران خودرو را با کدگذاری و کد ملی مشاهده کنید.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو پس از پایان قرعه کشی و انتشار آن در سایت ایران خودرو، امروز 21 آبان 1393 در خبر زیر منتشر می شود. اسامی برندگان ایران خودرو برای فروش ویژه مرحله بیست و پنجم امروز اعلام می شود و برندگان 72 ساعت فرصت دارند تا پول خودرو خود را به حساب ایران خودرو واریز کنند. نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان فروش فوری ایران خودرو در سایت این خودروساز به نشانی https://esale.ikco.ir اعلام می شود. فروش فوق العاده ایران خودرو 4 محصول رانا پلاس، پژو 207 سقف شیشه ای، دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژر و پژو 206 تیپ 2 از روز چهارشنبه آغاز و تا پایان 24 ساعت گذشته روز جمعه 21 آبان ماه ادامه داشت. منتظر پارسینه برای جزئیات بیشتر آخرین برنامه فروش ایران خودرو در آبان ماه 1400، خودروهای عرضه شده، نتایج قرعه کشی ایران خودرو با کد رهگیری و کد رهگیری امروز 21 آبان ماه، مهلت واریز ایران خودرو و آخرین تغییرات قیمت خودروهای ایران خودرو در بازار باشید. .

ثبت نام طرح فروش فوق العاده ایران خودرو شب گذشته به پایان رسید و هم اکنون مراسم قرعه کشی محصولات این شرکت با حضور رگولاتوری در حال برگزاری است.

لازم به ذکر است این مرحله از فروش فوری 4 محصول ایران خودرو با فروش فوری محصولات خودرویی در گذشته با توجه به مجوز برندگان در ایران خودرو متفاوت است.

قیمت خودروهای ایران خودرو در این مرحله از فروش جدید بلافاصله با افزایش همراه شد و همچنین قیمت خودروهای عرضه شده قطعی و با مهلت تحویل 3 ماهه و استثنایی برای یکی از محصولات 45 روزه می باشد. در ادامه لینک اسامی برندگان در فروش انحصاری ایران خودرو، 4 محصول رانا پلاس، پژو 207 سقف شیشه ای، دنا پلاس اتوماتیک توربوشارژر و پژو 206 تیپ دو را با قیمت جدید تقدیم می کنیم.

قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ساعت 10 صبح امروز شنبه 22 آبان ماه ساعت 14 با حضور رگولاتوری در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار می شود. کلیه شرایط قرعه کشی در این بخشنامه اعمال خواهد شد. لحظه قابل توجه برندگان در ایران خودرو، عرضه این خودروها به صورت سند رایگان است.

نتایج قرعه کشی ایران هودرو امروز 22 آبان 1400

برندگان فروش فوری ایران خودرو در آبان 1400 که 4 محصول رانا پلاس، پژو 207 سقف شیشه ای، توربوشارژر دنا پلاس اتوماتیک و پژو 206 تیپ 2 را به مدت سه روز از 19 آبان لغایت 20 آبان ماه با عرضه فوری به بازار عرضه کردند. این محصول امروز شنبه 13 آبان ماه 1400 با حضور نمایندگان مراجع نظارتی به قید قرعه انتخاب می شود. متقاضیان ثبت نام فروش فوری ایران خودرو می توانند با ورود به سایت ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ با نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو در فروش فوری ایران آشنا شوند. خودرو در آبان 1400 و با سند مجانی باشد.

پس از قرعه کشی، اسامی منتخب با انتشار اسامی در سایت رسمی محصولات شرکت و ارسال پیامک اعلام می شود.

نتایج قرعه کشی ایران هودرو با کد ملی

نتایج و مشخصات مشتریان پس از تایید مراحل قرعه کشی توسط مراجع نظارتی، از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و برای فالو منتخب پیامک ارسال خواهد شد. از طریق وب سایت .

لینک اسامی برندگان از ایران خودرو آبان 1400

آدرس درگاه فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ می باشد.

تاریخ تحویل خودروهای عرضه شده آبان 1400

خودرو 206 تیپ 2 به صورت ویژه با زمان تحویل 45 روزه از محل افزایش تولید و بالاتر از تعهدات عرضه می شود و زمان تحویل رانا پلاس دنا پلاس توربو اتوماتیک پژو 207 90 روز می باشد.

رنگ خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو

رنگ خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو به شرح زیر است:

رانا پلاس: سفید-نقره ای-خاکستری-مشکی

سقف شیشه ای دستی پژو 207: سفید نقره ای مشکی خاکستری قرمز آبی خزری

توربوشارژر دنا پلاس: سفید سیاه و سفید نقره ای

پژو 206 تیپ 2: سفید، نقره ای، خاکستری، آبی، گیلاسی خزری

قیمت خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو در آبان 1400

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات زیر با پیش پرداخت علی الحساب عرضه می شود:

توربوشارژر اتوماتیک دنا پلاس با پیش پرداخت 156 میلیون و 35 هزار تن
کانتینر دستی با مبلغ پیش پرداخت 116 میلیون و 189 هزار و 200 تن
سقف شیشه ای دستی پژو 207 با پیش پرداخت 86 میلیون و 505 هزار تن
توربوشارژر دستی دنا پلاس با مبلغ پیش پرداخت 114 میلیون و 115 هزار و 900 تن
رانا پلاس با پیش پرداخت 72 میلیون و 156 هزار تن
سورن پلاس با پیش پرداخت 81 میلیون و 702 هزار و 800 تن

تبصره: مبالغ پیش پرداخت در این بخشنامه کمتر از پنجاه درصد قیمت روز خودرو می باشد.

مهلت واریز ایران خودرو تا آبان 1400

مشتریانی که اسامی آنها در قرعه کشی انتخاب شود 3 روز فرصت دارند پرداخت کنند. عدم واریز واریز به منزله انصراف از خرید تلقی می شود و اعضای لیست رزرو جایگزین افراد لغو شده خواهند شد.نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400+ اسامی برندگان در ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی

نحوه جستجو با کد رهگیری برندگان در فروش فوری ایران خودرو ویژه آبان 1400

کد رهگیری برنده 7 رقمی است و اعداد شروع در این لیست، شماره سفارش برندگان است. داوطلبان می توانند از کلید ترکیبی ctrl + f برای جستجوی شماره پیگیری خود استفاده کنند. با فشردن کلید ترکیبی بالای صفحه، فیلد کوچکی در گوشه سمت راست بالای صفحه باز می شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار فیلد تعداد یافت شده بین 15000 کد رهگیری را به شما نشان می دهد.

اگر عدد 1 را دیدید به این معنی است که کد رهگیری شما در لیست برندگان ایران خودرو قرار دارد اما اگر عدد جلوی متن صفر باشد در قرعه کشی برنده نشده اید.

نحوه واریز برندگان در ایران خودرو در فروش فوری آبان 1400

پس از انجام قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو، مبلغ را برای پیش پرداخت به حساب خودرو واریز می کند.
مابقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه به صورت هزینه های قانونی تعیین و دریافت می شود.
تا زمان اعلام اسامی برگزیدگان، داوطلب مبلغی را واریز نخواهد کرد.

قرعه کشی ایران هودرو روز شنبه 21 آبان ماه 1400 با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می شود و نتایج قرعه کشی عصر همان روز اعلام می شود. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو در سایت ایران خودرو منتشر خواهد شد. بدیهی است نتایج قرعه کشی در زمان ثبت نام از طریق پیامک به شماره ثبت شده برای برندگان ارسال خواهد شد.

قیمت خودروهای ایران خودرو بر اساس قیمت جدید اعلام شده در آبان ماه 1400 است

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 22 آبان 1400+ اسامی برندگان در ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی

دیدگاهتان را بنویسید