نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 11 اردیبهشت 1401 / اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی + نحوه استعلام برندگان

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 11 اردیبهشت 1401 / اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی + نحوه استعلام برندگان

روز جدید : نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401 پس از تایید رگولاتوری در سایت ایران خودرو منتشر می شود.

نتایج قرعه کشی ایران هودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401 با کد ملی اعلام می شود. قرعه کشی مقدماتی ایران خودرو اردیبهشت 1401 ساعت 10 صبح امروز در محل قرعه کشی ایران خودرو با حضور نهادهای رسانه ای برگزار شد و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو در خبر زیر به روز و منتشر می شود. در سایت ایران خودرو شد. اسامی برندگان در ایران خودرو تا امشب با کد ملی اعلام می شود و در ادامه می توانید نحوه جستجو و جویا شدن برندگان را مطالعه کنید. برای اطلاع از جزئیات بیشتر قرعه کشی ایران خودرو امروز 10 اردیبهشت 1401 با پارسینه همراه باشید، نتایج قرعه کشی ایران خوردو در فروردین ماه، آخرین مهلت واریز ایران خودرو امروز 20 اردیبهشت، نحوه پرسیدن اسامی برندگان ایران خوردو در اردیبهشت ماه قیمت روز خودرو ایران خودرو و ….

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو فقط از طریق سایت فروش آنلاین ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر با آدرس های مشابه خودداری کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو به همین سایت مراجعه کنید.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران هودرو اردیبهشت 1401 می باشد

قرعه کشی ایران هودرو امروز شنبه 10 اردیبهشت 1401 با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و نتایج قرعه کشی عصر همان روز اعلام می شود. کسانی که در این مدت از فروش فوری ایران خودرو ثبت نام کردند می توانند با مراجعه به سایت این شرکت از برنده شدن خود مطلع شوند. بدیهی است نتایج قرعه کشی در زمان ثبت نام از طریق پیامک به شماره ثبت شده برای برندگان ارسال خواهد شد.
لینک نتایج قرعه کشی ایران هودرو 20 اردیبهشت 1401

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز یکم اردیبهشت ماه در سایت ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می شود.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 11 اردیبهشت 1401 / اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی + نحوه استعلام برندگان

نحوه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران هورو امروز اردیبهشت 1401

نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو به دو صورت اعلام می شود. ابتدا پیامک از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی برای افراد منتخب ارسال می شود. همچنین اسامی برندگان با کد ملی و کد رهگیری در سایت ایران خودرو درج می شود و در صورت عدم دریافت پیامک به هر دلیلی می توانید از طریق سایت ایران خودرو نیت نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایید. .

آخرین مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401 می باشد.

متقاضی باید حداکثر ظرف مدت 3 روز پس از اعلام اسامی برگزیدگان و دریافت پیامک وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام باطل تلقی می شود.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو 20 اردیبهشت 1401

پس از انجام قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب از طریق سایت فروش آنلاین محصولات ایران خودرو، مبلغ مورد نظر را به حساب خودرو واریز می کند.

مابقی خودرو در زمان ارسال دعوتنامه از نظر هزینه های قانونی مشخص و دریافت می شود.
تا زمانی که اسامی برگزیدگان اعلام نشود، داوطلب مبلغی را واریز نخواهد کرد.

اگر عدد 1 را دیدید به این معنی است که کد رهگیری شما در لیست برندگان ایران خودرو قرار دارد اما اگر عدد جلوی متن صفر باشد در قرعه کشی برنده نشده اید.

و اسامی برندگان طرح مادران در صورت درخواست حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از قرعه کشی اعلام خواهد شد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 11 اردیبهشت 1401 / اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی + نحوه استعلام برندگان

ورود به سایت ایران هودرو در اردیبهشت 1401

داوطلب گرامی، شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام وارد کرده اید باید به نام شما باشد.
مشتریان گرامی گروه صنعتی ایران خودرو با شماره تلفن 82272727-021 به صورت 24 ساعته و 24 ساعته پاسخگوی سوالات و راهنمایی می باشد.

مشتریان گرامی، با توجه به تغییر رویه ثبت اطلاعات مشتری (ورود کاربر) برای تمامی سوالات مربوط به دسکتاپ خود، باید اطلاعات را تکمیل و رمز عبور را از لینک ثبت نام / تنظیمات رمز عبور وارد نمایید.

مشتریان گرامی پیرو بخشنامه پلیس راهور ناجا خدمات مربوط به به روز رسانی محل سکونت به صورت رایگان ارائه می شود.

اسامی برندگان قرعه کشی ایران هودرو با کد ملی

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir مراجعه کنید. همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و به بخش انتخابی اصلی مراجعه نمایید. فروش فوق العاده و کد رهگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است را وارد کنید تا متوجه شوید در قرعه کشی ایران خودرو برنده شده اید.

اسامی برندگان از ایران خودرو در 9 اردیبهشت به تفکیک خودرو

اسامی برندگان از ایران خودرو در تاریخ 20 اردیبهشت 1401 با توجه به نوع خودرو به روز رسانی و در زیر قرار می گیرد.

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز شنبه 11 اردیبهشت 1401 / اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی + نحوه استعلام برندگان

نحوه جستجو با کد رهگیری و کد ملی برندگان در ایران خودرو اردیبهشت 1401

کد رهگیری برنده 7 رقمی است و اعداد شروع در این لیست تعداد برندگان است. داوطلبان می توانند از کلید میانبر ctrl + f برای جستجوی شماره پیگیری خود استفاده کنند. پس از فشردن کلید ترکیبی بالا، یک فیلد کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه باز می شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار فیلد تعداد یافت شده بین 15000 کد رهگیری را به شما نشان می دهد.

فروش خودروهای ایران خودرو در اردیبهشت 1401 آغاز شد

ایران خودرو در مرحله جدید فروش محصولات خود در اردیبهشت ماه سال جاری پیش فروش عادی و ویژه جهت حمایت از خانواده و جوانان جمعیت

دیدگاهتان را بنویسید