قرعه کشی ایران هورو در سامانه یکپارچه توزیع / نتایج و برندگان ایران خودرو امروز

قرعه کشی ایران هورو در سامانه یکپارچه توزیع / نتایج و برندگان ایران خودرو امروز

روز جدید : نتایج قرعه کشی یکپارچه توزیع خودرو دهم خرداد 1401 اعلام می شود و برندگان فروش و پیش فروش فوق العاده مدیران ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، کرمان موتور و خودرو در دو حالت عادی اعلام می شوند. و پروژه های ویژه جوانان

ثبت نام اولین طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرویی هفت روز به طول انجامید و پس از آن روز گذشته دوشنبه 8 خرداد 1401 قرعه کشی با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی برگزار شد.

اسامی برندگان فروش خودرو امروز دهم خرداد اعلام می شود و از نمایندگی اسامی قابل دریافت خواهد بود.

سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو

ثبت نام طرح جدید فروش خودرو از روز سه شنبه 7 اردیبهشت 1401 آغاز شد و تا پایان روز سه شنبه 12 خرداد 1401 ادامه داشت.

سامانه ثبت نام ایران خودرو

در اولین تحویل خودرو در سیستم یکپارچه توزیع خودرو محصولات ایران خودرو شامل پژو 206 تیپ 2 پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای پارس سال سفارشی با موتور XU7P پارس تی یو پنج دستی 207 سقف شیشه ای تارا اتوماتیک، دنا پلاس با توربوشارژر اتوماتیک، رانا پلاس و سورن پلاس در دو طرح فروش فوق العاده معمولی و فروش فوق العاده برای مادران موجود می باشد. همچنین محصولات پژو 206 تیپ 3 سقف شیشه ای پارس نوروزی ELX موتور XU7P پارس سال نو با موتور XU7P توربوشارژر اتوماتیک دنا پلاس 207 دستی سقف شیشه ای پژو 207 اتوماتیک 6 سرعته تارا اتوماتیک تارا دستی دنا توربو دستی، رانا پلاس، سورن پلاس، هایما اس 7 پلاس اتوماتیک و هایما اس 5 پلاس اتوماتیک در طرح پیش فروش ایران خودرو عرضه می شوند.

ردیابی ثبت نام سایپا

در اولین تحویل خودرو در سیستم توزیع یکپارچه خودرو، محصولات سایپا شامل تیبا SX با موتور M15، ساینا EX با گیربکس معمولی و رینگ فولادی، تیبا EX با 2 رینگ فولادی، کوئیک با گیربکس معمولی، کوئیک S و کوئیک R با یک گیربکس معمولی است. گیربکس در دو طرح فروش فروش فوق العاده معمولی و فوق العاده مادران، کوییک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا اس در یک برنامه یک ساله برای پیش فروش و پیش فروش برای مشارکت در تولید عرضه شد.

سیستم خودرو

اولین تحویل این خودرو از طریق سیستم محصولات یکپارچه بهمن موتور شامل Fidelity Prime TP1، Fidelity Prime TP2 و Dignity Prime، محصولات را به مدیران خودرو از جمله تیگو 8، جک J4 کرمان موتور و لاماری ایما آرین پارس موتور فروخت.

ماشین یکپارچه

در این مدت 4 میلیون و 175 هزار و 352 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 3 میلیون و 887 هزار و 301 نفر در طرح عادی و 297 هزار نفر در طرح حمایت از خانواده ثبت نام کردند.

سیستم قرعه کشی خودرو

176 هزار و 911 دستگاه خودرو در قالب 115 طرح فروش مختلف (فوری، مشارکت تولیدی، فروش سه ماهه و یک ساله) در سامانه یکپارچه توزیع خودرو عرضه شد.

در خصوص طرح جوانان نیز 297051 نفر ثبت نام کردند و 145000 نفر نیز در صورت درخواست دارای شرایط بودند. 56 طرح مختلف برای طرح جوانان وجود دارد که با توجه به اینکه در 42 طرح تعداد متقاضیان کمتر از ظرفیت است، بدون قرعه کشی توزیع می شود.

سیستم یکپارچه خودرو

دسترسی به سامانه یکپارچه ثبت نام خودرو از طریق وب سایت https://sale.iranecar.com/public/home امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید