نتایج قرعه کشی سایپا امروز 5 آذر 1393 + لینک برندگان سایپا به کد رهگیری، کد ملی و قیمت سایپا

نتایج قرعه کشی سایپا امروز 5 آذر 1393 + لینک برندگان سایپا به کد رهگیری، کد ملی و قیمت سایپا

روز جدید : امروز 5 دی ماه 1392 قرعه کشی سایپا با حضور رگولاتوری برگزار می شود و نتایج قرعه کشی سایپا و لیست برندگان سایپا در سایت سایپا منتشر می شود که لینک اسامی سایپا را خواهیم آورد. برندگان

با پایان یافتن مهلت ثبت نام طرح پیش فروش محصولات سایپا، قرعه کشی این طرح امروز یکشنبه 5 آذر 1400 با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود. به سایت سایپا به آدرس https://saipa .iranecar.com/ مراجعه کنید.

قرعه کشی سایپا طرح جدید پیش فروش و مشارکت در تولید محصولات سایپا آذر 1400 با حضور نمایندگان سازمان ها و نهادهای نظارتی امروز برگزار می شود.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته برای شرکت در روش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید، اطلاعات شخصی خود را ثبت و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند و از بین این طرح ها انتخاب نشده اند، باید کد کاربری و رمز عبور را دوباره دریافت کنید. ثبت نام ندارند.

قرعه کشی پیش فروش گروه خودروسازی سایپا 6 محصول شاهین. جی، سریع S، سریع R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت 151 اس با موتور M13 امروز یکشنبه 5 دی ماه 1400 برگزار می شود و نتایج قرعه کشی و لینک اسامی برندگان در سایپا در ادامه این خبر ارائه می شود.

مهم/ طبق برنامه ریزی انجام شده، روش پیش فروش یک ساله انتخابی ابتدا در روز قرعه کشی انتخاب می شود و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت تولیدی شرکت نخواهد کرد.

برای مشاهده نتایج قرعه کشی سایپا و اسامی برندگان سایپا با کد رهگیری و کد پیش فروش ملی دی 1400 امروز یکشنبه 14 دی ماه 1400 اینجا کلیک کنید.

اسامی برندگان سایپا با کد ملی و کد رهگیری D1400

برندگان سایپا می توانند از چند طریق از نتایج قرعه کشی سایپا مطلع شوند. برای مشاهده اسامی برندگان سایپا با کد رهگیری و کد ملی می توانید به سایت سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنید. همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت فروش ویژه منتخب اصلی مراجعه کنید و کد رهگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است را وارد کنید تا از برنده شدن در قرعه کشی سایپا مطلع شوید.

کد رهگیری برنده 7 رقمی است و اعداد شروع در این لیست تعداد برندگان است. داوطلبان می توانند از کلید میانبر ctrl + f برای جستجوی شماره پیگیری خود استفاده کنند. پس از فشار دادن کلید ترکیبی بالا، یک فیلد کوچک در گوشه سمت راست بالای صفحه باز می شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار فیلد، تعداد یافت شده از بین 15000 کد رهگیری را به شما نشان می دهد.

اگر عدد 1 را دیدید به این معنی است که کد رهگیری شما در لیست برندگان ایران خودرو قرار دارد اما اگر عدد مقابل متن صفر باشد در قرعه کشی برنده نشده اید.

مهلت واریز برندگان قرعه کشی سایپا در پیش فروش ویژه از دی ماه 1400.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یک ساله و مشارکت ۷۲ ساعته در تولید دارند تا بتوانند مبلغی را واریز کنند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، کشورهای منتخب باید مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو را به صورت علی الحساب در مدت 72 ساعت پرداخت کنند و پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی در محل وجود خواهد داشت. از تحویل

در صورت عدم تکمیل به موقع مبلغ، امکان ثبت نام داوطلب منتخب در قرعه کشی غیرفعال می شود.

در صورت عدم رعایت شرایط متقاضی با شرایط سند بخشنامه در هر مرحله از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو لغو و در صورت واریز وجه، وجه مسترد خواهد شد. به متقاضی

برندگان قابل توجه قرعه کشی سایپا دی 1400

امکان صلح (انصراف از خرید) و انتقال خودرو به صورت نیابتی وجود ندارد.
در صورت انتخاب خریدار خودرو در قرعه کشی طرح پیش فروش اخیر ایران خودرو، از لیست پیش فروش سایپا حذف می شود.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، کشورهای منتخب باید مبلغ پیش پرداخت قیمت خودرو را به صورت علی الحساب در مدت 72 ساعت پرداخت کنند و پس از آن امکان انتخاب زمان تحویل، رنگ خودرو و نمایندگی در محل وجود خواهد داشت. از تحویل

در صورت عدم تکمیل به موقع مبلغ، امکان ثبت نام داوطلب منتخب در قرعه کشی غیرفعال می شود.

در صورتی که مشتری ظرف مدت 5 ماه از تاریخ تحویل خودرو با نمایندگی مجاز سایپا برای سرویس اولیه تماس نگیرد، کارت گارانتی خودرو غیرفعال می شود. هنگام هدایت مشتریان به نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا، حداقل 1000 کیلومتر رانندگی الزامی است.

در صورت عدم رعایت شرایط متقاضی با شرایط سند بخشنامه در هر مرحله از ثبت نام تا تحویل خودرو، درخواست خرید خودرو لغو و در صورت واریز وجه، وجه مسترد خواهد شد. به متقاضی
در صورت عدم ارائه اطلاعات لازم جهت شماره گذاری از سوی مشتریان محترم، علاوه بر مزیت تاخیر در تحویل به دلیل عدم شماره گذاری، هزینه پارک و نگهداری خودرو از آنان اخذ خواهد شد.

محصولات شرکت زامیاد با مشخصات مندرج در بخشنامه فروش و با قیمت مصوب به فروش می رسد لذا در صورتی که پس از انعقاد قرارداد و یا حتی پس از تکمیل مبلغ طبق الزامات مراجع دولتی و نظارتی، تامین کننده موظف به نصب تجهیزات یا ارتقاء کیفیت یا استاندارد یا نصب تجهیزات فراتر از مشخصات فنی فعلی وسیله نقلیه؛ هزینه های بالاتر از قیمت خودرو اضافه می شود و مشتری ملزم به تسویه صورت حساب نهایی کلیه هزینه ها قبل از تحویل معامله خواهد بود.

در روش پیش فروش مبلغ ودیعه به عنوان بخشی از قیمت معامله علی الحساب توسط مصرف کننده پرداخت می شود و قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت زمان تحویل مشخص شده در قرارداد در زمان تعیین شده محاسبه و اخذ می شود. دعوت.

جزئیات پیش فروش 6 محصول سایپا ویزا D1400

دور جدید ثبت نام پیش فروش محصولات شرکت سایپا برای دی ماه 1400 از روز پنجشنبه 11 دی ماه 1400 آغاز شد.

متقاضیان خرید محصولات سایپا می توانند از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 2 دی ماه 93 به مدت 8 روز در سایت شرکت سایپا پیش ثبت نام کنند.

پیش فروش ویژه دی ماه 1400 محصولات سایپا

شاهین جی، کوئیک اس، کوئیک آر، کوییک با گیربکس معمولی، موتور سایپا SE 151 13M و ساینا اس و سایپا SE151 در دی ماه 1400 در پیش فروش ویژه به سایپا عرضه شدند.

در جدول زیر مبلغ پیش فروش یک ساله 6 محصول سایپا را بخوانید.

شرایط یکساله پیش و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا به شرح زیر اعلام می شود:

نتایج قرعه کشی سایپا امروز

 لینک اسامی برندگان در سایپا

با نگاهی به تفاوت قیمت خودروهای پیش فروش شده سایپا در بازار و کارخانه، می توان تخمین زد که اگر در زمان تحویل اتفاق خاصی در بازار خودرو رخ ندهد، رانت قابل توجهی نصیب برندگان می شود. پروژه سایپا

شاهین.جی
شاهین جی یکی از گزینه های پیشنهادی در این دور ثبت نام برای کمک هزینه جدید سایپا است.

میزان پیش پرداخت این خودرو 171 میلیون و 896 هزار تن تعیین شده است.

قیمت کارخانه ای این خودرو 303 میلیون و 907 هزار تن و قیمت این خودرو در بازار حدود 340 میلیون تن است.

سریع C
یکی دیگر از خودروهای این دور ثبت نام برای یارانه جدید سایپا، کوییک اس است.

میزان پیش پرداخت این خودرو 91 میلیون و 395 هزار تن است.

قیمت کارخانه ای این خودرو 159 میلیون و 698 هزار تن و ارزش این خودرو در بازار 210 میلیون تن است.

Quick R با گیربکس معمولی
همچنین متقاضیان می توانند هنگام ثبت نام در این دور از ثبت نام کمک هزینه جدید سایپا، کوییک R با گیربکس استاندارد خریداری کنند.

مبلغ پیش پرداخت این خودرو 87 میلیون و 748 هزار تن است.

قیمت کارخانه ای این خودرو 175 میلیون و 695 هزار تن است و این خودرو در بازار 199 میلیون تن قیمت دارد.

سریع با گیربکس معمولی
همچنین متقاضیان می توانند هنگام ثبت نام در این دور از کمک هزینه جدید سایپا، کوییک R با گیربکس استاندارد خریداری کنند.

میزان پیش پرداخت این خودرو 82 میلیون و 919 هزار تن است.

قیمت کارخانه ای این خودرو 145 میلیون و قیمت این خودرو در بازار حدود 194 میلیون تن است.

ساینا اس
ساینا اس یکی از خودروهای حاضر در این دور ثبت نام یارانه جدید سایپا است.

مبلغ پیش پرداخت این خودرو 83 میلیون و 789 هزار تن است.

قیمت کارخانه ای این خودرو 146 میلیون و 572 هزار تن است و این خودرو در بازار 203 میلیون تن قیمت دارد.

سایپا اس ای 151
سایپا SE 151 یکی از گزینه های ارائه شده در این دور ثبت نام برای کمک هزینه جدید سایپا است.

مبلغ پیش پرداخت این خودرو 73 میلیون و 450 هزار تن است.

قیمت کارخانه ای این خودرو 146 میلیون و 900 هزار تن و قیمت این خودرو در بازار حدود 168 میلیون تن است.

آخرین مهلت تحویل خودروهای سایپادار دی ماه 1400 می باشد

زمان تحویل این خودروها خرداد تا شهریور سال آینده، حداکثر زمان تحویل خودروهای پیش فروش سایپا یک ساله است و از خرداد 1401 اولین دسته از مشتریان تحویل داده می شود.

ورود به سایت سایپا / نامزدهای قابل توجه ثبت نام در سایپا

برای خرید خودرو باید مراحل تعیین کد کاربری (کد ملی) و رمز عبور را از طریق لینک “ورود / ثبت نام” طی کرده و پس از پر کردن پروفایل خود وارد شوید.

محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد. (هر کد ملی در مجموع از دو گروه سایپا و ایران خودرو حق ثبت نام خودرو را دارد.)
حداقل سن برای خرید خودرو 18 سال است و باید گواهینامه رانندگی حداقل درجه سه را ارائه دهند.

داوطلب باید گواهینامه رانندگی داشته باشد.
طی 48 ماه گذشته متقاضی در سایپا و ایران خودرو اقدام به ثبت نام و یا صدور فاکتور برای خودرو نکرده است.
شماره کارت، شماره شبانه و تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به متقاضی باشد.
متقاضیانی که دارای شماره ثبت فعال (نصب شده بر روی خودرو) به نام خود هستند نمی توانند ثبت نام کنند.
به آدرس اینترنتی درگاه پرداخت دقت کنید و مطمئن شوید که آدرس آن به سادگی و بدون حروف یا علامت اضافی با کلمه https شروع و فقط با عبارت .shaparak.ir ختم می شود. نکات امنیتی برای استفاده از درگاه های پرداخت

مشتریان گروه خودروسازی سایپا می توانند به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه و عملیات پیش ثبت نام را انجام دهند.

نحوه ثبت نام پیش فروش سایپاویجه دی ماه 1400

وارد سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com شوید و اطلاعات شخصی را ثبت کنید و کد کاربری دریافت کنید ( داوطلبانی که قبلا اطلاعات شخصی را ثبت کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند نیازی به دریافت مجدد کد کاربری و رمز ثبت نام ندارند )
وارد قسمت خرید خودرو شده و نوع خودرو را انتخاب کنید
به درگاه اینترنتی بروید و هزینه ماشین را پرداخت کنید
کد رهگیری دریافت کنید
برای تحویل مدارک هویتی، اخذ اقامت و اخذ قرارداد با آژانس منتخب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید