دور دوم سفرهای استانی با رویکرد نظارت بر مصوبات قبلی آغاز می شود


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890580

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با رویکرد اجرای مصوبات، پایش های میدانی و رفع مشکلات، پس از وقفه، دور دوم سفرها برنامه ریزی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید سلطان مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور در مدت کمتر از یک سال 31 سفر استانی و 7 سفر موضوعی به کشور انجام داد. کشور و در مجموع بیش از 900 تصمیم در آن حذف شده است که شامل حدود پنج هزار و دو پروژه عمرانی است که اکثراً نیمه تمام هستند.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: در حوزه تامین منابع عمومی در 17 سفر اول، تقریبا تمامی تعهدات انجام شده است.

مرتضوی درباره دور دوم سفر گفت: تیمی برای ارزیابی اجرای مصوبات سفرهای استانی مشخص شده است، در دور جدید سفرهای استانی علاوه بر نظارت، مصوبات جدیدی خواهیم داشت.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با رویکرد اجرای مصوبات، پایش های میدانی و رفع مشکلات، پس از وقفه، دور دوم سفرها برنامه ریزی می شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم سفرهای استانی هم مصوبات و هم نظارت بر اجرای مصوبات قبلی را خواهیم داشت، تصریح کرد: اجرای مصوبات به صورت مستمر رصد می شود و گزارش آنها بررسی می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره 14 سفر انجام شده از فروردین ماه امسال گفت: دولت تلاش زیادی برای تامین منابع جاری برای جبران بدهی های گذشته انجام داده است اما در این ماه حدود 12 هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی تزریق شد و تا پایان ماه نیز افزایش خواهد یافت. یک تزریق انجام شود و ما در نهایت بیش از بدهی های خود از منابع عمومی وجوه تزریق کرده ایم.

وی ادامه داد: بیش از 100 درصد مصوبات سفرهای استانی در سال 1400 بر اساس پیش بینی ها انجام شد. در حالی که مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای این مصوبات 4 سال است.

دیدگاهتان را بنویسید