سفرهای استانی رئیس جمهور دو روزه شد/ یزد دومین دور سفر استانی رئیس جمهور است.


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921280

مدیرکل روابط عمومی و سفرهای مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری گفت: نقشه راهی که برای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده، ابتدا برنامه سفرهای استانی رئیس جمهور، هیئت دولت از یک روز تا دو روز است. روز و مدت جلسه ستاد سه روز افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دانیال نوری منفرد، مدیرکل روابط عمومی و سفر مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری روز یکشنبه در دومین نشست مدیران کل بازرسی کل کشور که با حضور مدیرکل بازرسی کل کشور برگزار شد، این اظهارات را بیان کرد. وی گفت: بازرسی وزارت کشور و حجت السلام احمد صالحی رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری از ساختمان کوثر.

وی به ماموریت این مرکز در حوزه سفرهای استانی رئیس جمهور و دیدارهای چهره به چهره با مردم اشاره کرد و گفت: از خرداد ماه سال جاری برنامه ای آزمایشی برای دیدار با مردم در طول سال داریم. نماز جمعه و اوج این خدمت به مردم در 18 دی ماه در مصلی تهران بود.» و برای اولین بار مسئولان ارشد هشت دستگاه اجرایی حضور یافتند و در نظر داریم این رویه را به صورت چرخشی به صورت ویژه دنبال کنیم. مناسبت ها

مدیرکل روابط عمومی و سفرهای مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری افزود: نقشه راهی که برای دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور در نظر گرفته شده، ابتدا برنامه سفرهای استانی رئیس جمهور، هیئت دولت از یک روز تا دو روز است. روز و مدت جلسه ستاد سه روز افزایش یافت.

نوری منفرد همچنین اعلام کرد که دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد اختصاص دارد که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید