ثبت 14 هزار دیدار مردمی نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور در سفرهای استانی


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854717

رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری گفت؛

حجت الاسلام والمسلمین احمد صالح گفت: در سفرهای استانی نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور به طور متوسط ​​14 هزار دیدار مردمی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد صالحی امروز در جمع خبرنگاران و در حاشیه بازدید از مرکز صمد که برای پذیرش مطالبات مردم در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده است، اظهار داشت: ۲۹ مجموعه وزارتخانه و کشور و کشور نهادهای مردمی 48 ساعت قبل در سفر رئیس جمهور با حضور نماینده تام الاختیار نهاد یا وزارتخانه با مردم دیدار می کنند.

وی افزود: نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور در سفر به استان ها به طور میانگین 14 هزار دیدار مردمی دارند.

رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری ادامه داد: تا امروز به حدود 3000 درخواست مردمی در چهارمحال و بختیاری رسیدگی شده و پس از رفع اعتراض مردم کد رهگیری برای آنها ارسال می شود.

صالحی گفت: کاربران ستاد پاسخگویی اینترنتی صمد در سفرهای ریاست جمهوری به استان ها از ساعت 30:30 تا 9:30 پاسخگوی درخواست های مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: در سفرهای استانی رئیس جمهور، دفتر رسیدگی به شکایات رئیس جمهور نیز به درخواست های مردمی از مردم که در گذشته با اعتراض و طومار به اطلاع مردم رسیده است، رسیدگی می کند.

رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری افزود: سازمان سنجش و راستی آزمایی رئیس جمهور از یک ماه قبل از سفر رئیس جمهور به استان ها گزارش های فساد و تخلفات را جمع آوری کرده و این گزارش ها زیر نظر وزارتخانه خواهد بود.

صالحی گفت: پس از پایان سفر رئیس جمهور، کار دستگاه های اجرایی و میزان رضایت مردم از این دستگاه ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و این گزارش برای رئیس جمهور ارسال می شود.

وی افزود: مطالبات مردم از شورای دولت در سطح استانی و کشوری در حال پیگیری است که اگر درخواست خلاف موازین قانونی باشد فرد ثروتمند می شود.

رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری ادامه داد: تاکنون 10 هزار و 240 درخواست مردمی در سامانه صمد چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.

صالحی گفت: بیشترین درخواست های ثبت شده مربوط به معیشت و اشتغال است. نامه‌های دریافتی ظرف 72 ساعت پس از پایان سفر ریاست جمهوری ثبت و ظرف 72 ساعت به درخواست‌ها پاسخ داده می‌شود.»

وی گفت: نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور برای پاسخگویی به مشکلات مردم و احصای مشکلات در شهرستان ها حضور دارند.

رئیس مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری گفت: مرکز روابط عمومی نماد حرکت رسمی در سفرهای روستایی است که رئیس جمهور در بدو ورود به شهرکرد آن را ترسیم و نقشه راه دولت سیزدهم انقلاب مردمی را اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید