نماینده تام الاختیار بنیاد شهید به شهدای البرزی پاسخ داد


ساعت: 15:33
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820268

معاون اجتماعی بنیاد شهید استان اعلام کرد:

نماینده تام الاختیار بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت سفر رئیس جمهور به این استان با حضور در اداره کل بنیاد شهید استان البرز به سوالات و دغدغه های جانبازان، خانواده های شهدا و ایثارگران استانی پاسخ داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه ۱۸ معاون این معاونت در محل خدمت و روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور یافتند. رئیس جمهور وارد استان البرز شد.

مدیران ستادی شهدا و امور ایثارگران و مناطق البرز نیز در این دفتر خدمات رسانی حضور دارند تا به مشکلات و سوالات جامعه هدف استان پاسخ دهند.

روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران اداره کل استان البرز روز پنجشنبه از ساعت 15 الی 22 پذیرای عموم علاقمندان می باشد.

یکی از مهم ترین مسائل و الزامات جامعه ایثارگر البرز رسیدگی به وضعیت اسکان، معیشت و اشتغال جانبازان به ویژه فرزندان آنان است.

استان البرز دارای 5250 شهید، بیش از 18000 جانباز و هزار جواهر آزاد شده در دوران دفاع مقدس است.

رئیس جمهور ظهر امروز پنجشنبه 18 فروردین ماه در چارچوب نوزدهمین سفر استانی هیئت دولت و در سال تولید دانش بنیان، ایجاد اشتغال برای بررسی اولویت های توسعه و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم به استان البرز سفر می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید