دادگستری کهگیلویه و بویراحمد وارد پرونده خودسوزی فرزند شهید در مقابل بنیاد شهید این استان شد

زمان: 14:57
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777831

قضات ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد دستور بررسی علت خودسوزی فرزند شهید را قبل از بنیاد شهید استان در دستگاه قضایی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری راه دانا به نقل از زاگرس ، صبح امروز حسن نگین تاجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران مدیون شهدای عزیزی است که جان خود را در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی ، دفاع فدا کردند. وطن و حفاظت از حرم اهل بیت (علیهم السلام).

وی گفت: احترام جامعه به خانواده های محترم شهدا ، جانبازان ، آزادگان و شهدا نشان دهنده پایبندی به ارزش های ملی و دینی است.

رئیس قاضی استان های کوگیلویه و بویراحمد در مورد اهمیت مقام شهدا گفت: امروز امنیت ، آرامش و اقتدار نظام اسلامی مدیون شهدا ، این قهرمانان وطن است. شهدای والامکام دفاع از وطن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده خود ترجیح دادند و تمام نیرو و وجود خود را که روح شیرین آنها بود به اخلاص اختصاص دادند و خود را وقف نظام مقدس اسلامی و مدرسه شیعه.

دکتر نگین تاجی با تأکید بر اینکه در عمل باید قدردان خون این شهدا باشیم و یاد شهدا را با تکریم خانواده آنها گرامی بداریم ، تصریح می کند: تجلیل از شهدا و خانواده آنها به معنای ادامه راه و حرکت در مسیر شهدا است. شهدا و بنابراین رویدادهایی مانند حادثه اخیر در مقابل بنیاد شهید استان ، همه را آزرده خاطر می کند و طبیعتاً مسئولیت سنگینی را برای همه نهادهای استان برای بررسی علل این حوادث و در نتیجه نحوه برخورد با خانواده شهدا ایجاد می کند.

به گزارش ایسنا ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ، وی تاکید کرد: گزارش. اقدامات را به قوه قضائیه استان ارسال کنید تا در صورت تخلف ، قانون مورد رسیدگی قرار گرفته و متخلفان تحت پیگرد قرار گیرند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید