توضیح رئیس کل دادگستری کردستان درباره پرونده قتل شیلر رسولی: کیفرخواست این پرونده صادر شد

توضیح رئیس کل دادگستری کردستان درباره پرونده قتل شیلر رسولی: کیفرخواست این پرونده صادر شد

روز جدید : حجت الاسلام حسین حسینی قاضی عالی کردستان از صدور کیفرخواست متهم قتل یک زن در شهرستان مریوان خبر داد. لازم به ذکر است چهاردهم شهریور ماه سال جاری و با توجه به تحقیقات اولیه بازپرس قضایی مریوان یکی از راهزنان شهرستان مریوان اقدام به گروگان گیری و سپس اقدام به حمله به یک 36 ساله کرد. پیرزنی اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد و او را از طبقه دوم منتقل کردند و ساختمان را تخریب کردند و فرد مذکور شامگاه 26 شهریور ماه سال جاری بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان کوثر سنندج جان باخت.

دیوان عالی کردستان از صدور کیفرخواست پرونده متهم قتل یک زن در شهرستان مریوان خبر داد.

حجت الاسلام حسین حسینی از صدور کیفرخواست پرونده متهم قتل یک زن در شهرستان مریوان خبر داد و اظهار داشت: تحقیقات مقدماتی، تصمیم گیری نهایی و صدور کیفرخواست در این پرونده انجام شده است. ظرف یک ماه تکمیل شد و پرونده به اتهام قتل، سه فقره آدم ربایی، ضرب و جرح با چاقو و ضرب و جرح عمدی برای محاکمه و صدور حکم به دادگاه کیفری استان کردستان ارسال شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری استان تاکید می شود که پرونده در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

لازم به ذکر است چهاردهم شهریور ماه سال جاری و با توجه به تحقیقات اولیه بازپرس قضایی مریوان یکی از راهزنان شهرستان مریوان اقدام به گروگان گیری و سپس اقدام به حمله به یک 36 ساله کرد. پیرزنی اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد و او را از طبقه دوم منتقل کردند و ساختمان را تخریب کردند و فرد مذکور شامگاه 26 شهریور ماه سال جاری بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان کوثر سنندج جان باخت.

دیدگاهتان را بنویسید