کیفرخواست متهم پرونده قتل شهید رنجبر تشکیل شد


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808269

با گذشت دو روز از ترور سرهنگ رنجبر، جانشین فرماندهی انتظامی بیزارد، رئیس کل دادگستری استان فارس حکم این پرونده را در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه اتهامات متهم به قتل شهید علی اکبر رنجبر، سرقت اسلحه سازمانی متوفی و ​​ضرب و شتم عمدی و مجروح کردن یکی از نیروهای تازه کار اعلام شده بود، گفت: ختم تحقیقات و محاکمه به استناد قانون آیین دادرسی کیفری، صبح امروز با صدور کیفرخواست و احضاریه، پرونده به دادگاه کیفری یک استان فارس ارسال شد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با اشاره به اینکه با حکمرانی مناسب اجازه نداده‌ایم حواشی و فضا در رسیدگی به پرونده تاثیرگذار باشد، گفت: شد.
وی از تعیین هر چه سریعتر دادگاه با رعایت موازین شرعی و قانونی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این روند طی روزهای آینده انجام شود.
رئیس قاضی استان فارس همچنین افزود: در صورت عدم وجود موانع قانونی، دادگاه به صورت علنی برگزار می شود.
گفتنی است پس از درگیری منجر به ترور سرهنگ دوم پاسدار علی اکبر رنجبر در شامگاه 13 بهمن ماه 1392، 1400 متهم در کمتر از 48 ساعت دستگیر و جهت محاکمه و مجازات در اختیار دستگاه قضایی استان قرار گرفتند. به دادسرا و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک ناحیه ارسال شد.
روستای بیدرد در 2 کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید