یاسوج سردترین نقطه کهگیلویه ‌ بویراحمد / کهگیلویه ‌ بویراحمد کاهش دما تا ۲۴ ساعت آینده

ساعت: 14:44
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784859

مدیر عامل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت؛

رضا کاکاوند از فعالیت سامانه بارشی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: امامزاده جعفر با 28 درجه سانتی گراد گرم ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت گذشته بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا کاکاوند در گفتگو با صبح زاگرس درباره وضعیت هواشناسی استان در روزهای آینده گفت: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی در نقاطی از استان شاهد بارش باران، گاهی رگبار و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از احتمال تقویت سامانه بارشی امروز و فردا خبر داد و گفت: کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی وضعیت عمومی هواشناسی استان در روز سه شنبه را نیمه ابری تا ابری، در بخش هایی از بارش باران، گاهی رعد و برق و رعد و برق همراه با وزش باد اعلام کرد و ادامه داد: در روز چهارشنبه نیمه ابری تا ابری، در بخش هایی از باران، گاهی رگبار و رعد و برق را شاهد وزش باد خواهیم بود. طوفان ها

کاکاوند افزود: امامزاده با بیشینه دمای 28 درجه سانتیگراد گرمترین و یاسوج با حداقل دمای 3.2 درجه سانتیگراد سردترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت گذشته بوده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فردا بارش ها در نوار شمالی کاهش می یابد و در لرستان، جنوب مرکزی، شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان و شمال فارس، هرمزگان، خرامنز، یوژن ادامه دارد. خراسان رضوی و باران و باد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید