شهرکرد سردترین نقطه کشور شد


ساعت: 13:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1908865

چیراگ پور گفت: امروز بار دیگر شاهد کاهش دما در استان بودیم و بلداجی با پنج درجه زیر صفر سردترین ایستگاه استان و شهرکرد با حداقل دمای سه درجه زیر صفر سردترین مرکز استان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهران چراغپور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ وی گفت: امروز بار دیگر شاهد کاهش دما در استان بودیم و بلداجی با پنج درجه زیر صفر سردترین ایستگاه استان و شهرکرد با حداقل دمای سه درجه زیر صفر سردترین مرکز استان شد.


وی با اشاره به اینکه فردا تمایل به کاهش دما داریم، تصریح کرد: امروز و فردا برای این منطقه هوای نسبتاً پایدار همراه با آسمان صاف تا نیمه ابری و در نقاطی وزش باد پیش بینی می شود.


چراغ پور یادآور شد: از سه شنبه و چهارشنبه ناپایداری به صورت افزایش ابر، افزایش سرعت وزش باد و افزایش احتمال بارندگی در استان به ویژه در رشته کوه های غرب و شمال غرب دور از انتظار نیست.


مدیرکل هواشناسی اضافه کرد: برای روز پنجشنبه پدیده ای پیش بینی نمی شود و جوی نسبتاً پایداری را شاهد هستیم اما از روز جمعه و اوایل هفته آینده سامانه بارشی جدید استان را تحت تاثیر قرار می دهد که پیش بینی می شود در بیشتر مناطق استان شاهد بارش شدید باران باشیم. و در مناطق مرتفع بارش برف. بودن


وی افزود: با وجود ناپایداری های روز سه شنبه شاهد افزایش نسبی دما برای استان هستیم که کاهش دما امروز و فردا در حداقل دماها اتفاق می افتد و همچنین در طول روز شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید