آلودگی هوای تهران تا دوشنبه ادامه دارد/ فیروزکوه سردترین نقطه تهران است


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910389

با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌بینی عددی، امروز و فردا تا ظهر دوشنبه جوی پایدار را در استان نشان می‌دهد که به‌دلیل آن آسمان نیمه ابری و افزایش آلاینده‌ها در غرفه متراکم خواهد بود. شهرهای پرجمعیت استان کیفیت هوا را کاهش خواهند داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌بینی عددی، جوی پایدار در استان امروز و فردا تا ظهر روز دوشنبه (31 و 22 تا 23 آبان) را نشان می‌دهد که به دلیل آن آسمان نیمه ابری و نیمه ابری است. در شهرهای پرجمعیت استان افزایش آلاینده ها وجود دارد کیفیت هوا کاهش می یابد.

در نواحی مرتفع این شهرستان در ساعات بعدازظهر امروز و فردا افزایش ابر و در نقاطی بارش باران و برف و مه خواهد بود.

از نظر دمایی تا آخرین روزهای هفته جاری تغییر محسوسی در بیشینه دماها نخواهد داشت.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای یک درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (3 آبان) کمی ابری همراه با مه محلی و وزش باد در نقاطی با حداقل دمای 7 و حداکثر 17 درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (3 آبان) کمی ابری همراه با مه صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای هوا 18 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید