تشکیل کمیته ای با استانداری تهران برای حل معضل آلودگی هوای پایتخت/ حل معضل آلودگی هوای تهران نیازمند انسجام کارکنان است.

ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783864

تقوی گفت: با اقدامات بعدی نمایندگان مجلس مقرر شد کمیسیونی برای نظارت بر حل مشکل آلودگی هوای تهران به ریاست استاندار تهران تشکیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید رضا تقوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی تهران پرس، با اشاره به معضل آلودگی هوای تهران به ویژه در فصل سرما گفت: موضوع آلودگی هوای تهران یکی از معضلات شهر تهران است. پایتخت. ما با آن مواجه هستیم و مسئولان قول حل این مشکل را می دهند، اما در عمل می بینیم که این مشکل همچنان وجود دارد و تا به امروز راه حل عملی بلندمدتی برای این مشکل در تهران ابداع نشده است و دستگاه های اجرایی و دستگاه های مربوطه باید آن را حل کنند. این مشکل را جدی تر بگیرید.

تشکیل کمیته ای به ریاست استاندار برای رسیدگی به معضل آلودگی هوای تهران
وی ادامه داد: با پیگیری های نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نمایندگان تهران، مقرر شد کمیسیونی برای رسیدگی به موضوع آلودگی هوای تهران با استانداری تهران تشکیل شود تا لازم الاجرا شود. . و اقدامات عملی برای حل این مشکل قدیمی پایتخت.»

تقوی تاکید کرد: هوای تهران به ویژه در فصل سرما برای گروه های خاصی خطرناک تلقی می شود و تردد در سطح شهر در برخی روزها برای افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی و همچنین جانباختگان شیمیایی و غیره خطرناک و کشنده است. گروه های ویژه باید راه حلی جدی برای ارتقای سلامت شهروندان تهرانی اندیشیده شود.

هوای پاک حق مسلم شهروندان تهرانی است
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: البته آلودگی هوای تهران منشأ برخی از بیماری ها است و می تواند برای سلامتی شهروندان خطرناک باشد و هر چه دستگاه های اجرایی و ذیربط عزم و انسجام بیشتری برای یافتن راه حل عملی برای آن داشته باشند. حل معضل آلودگی هوای تهران مطمئناً می توانند این مشکل ریشه دار را حل کنند.

وی افزود: میلیون‌ها نفر در تهران و وجود میلیون‌ها خودرو در تهران در تشدید آلودگی هوا مؤثر بوده است و نمی‌توان دست به دست هم داد و برای معضل آلودگی هوا چاره‌اندیشی کرد و امیدوارم راه‌اندازی شود. کمیته مشترک مقابله با آلودگی هوای تهران و شهروندان تهرانی می توانند هوای پاک داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید