ساعت 12 ظهر؛ یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد در دسترس نیست/آقای استاندار آیا تا به حال در این ساعت به این شهر سفر کرده اید؟


ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۵
کد خبر: 1918140

این روزها ترافیک سنگین در خیابان های شهر یاسوج مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است که نیاز به دخالت جدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این امر دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ مجموعه مشکلات ترافیکی شهر یاسوج با شروع زنگ مدارس در مهرماه بیش از گذشته خود را به این غده سرطانی با غیبت یا بهتر بگوییم نشان داده است. عدم وجود سرویس مدرسه در شهر همه گیر

با تردد در جاده های یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هر روز ظهر در زمان تعطیلی مدارس شاهد حجم زیادی از ترافیک هستیم که باز شدن این جاده ها برای مردم زمان زیادی می برد و این نگران کننده است. ترافیک تاثیر منفی بر روحیه و آرامش شهروندان دارد.

متاسفانه برای شهروندان یاسوجی تردد و ازدحام جمعیت این شهر به معضلی دردسرساز تبدیل شده و نارضایتی همگان را به دنبال دارد. مدارس و مهاجرت روزافزون مشکلات ترافیکی زیادی را برای او ایجاد کرد.

پیش از آغاز فصل مدارس، پلیس و رسانه های استان بارها نسبت به افزایش حجم ترافیک و تعطیلی شهر یاسوج هشدار داده و از مسئولان خواستند راهکاری برای خدمت رسانی به مدارس استان بیندیشند، اما عدم پیگیری موضوع از سوی مسئولین امر تا به امروز منجر به ایجاد گره ترافیکی در بسیاری از نقاط شهر می شود و گاه پایانه های مسافربری در سطح شهر و جابجایی مسافران در روستاها و مناطق اطراف آن می باشد. پر از مسافرانی که هیچ سرویسی برای جابجایی آنها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد پیشتر در گفتگو با خبرنگاران از بازگشایی گره های جاده ای در برخی نقاط شهر یاسوج که در وضعیت بدتری قرار دارند خبر داد و گفت: اقدامات شهرداری یاسوج برای اصلاح هندسی بلوارها و نصب چراغ راهنمايي راهنمايي براي سه راهي باز شد و جلسات تعاملي در اين زمينه برگزار شد و شهرداري براي رفع مشكلات قول مساعد داد.

اگرچه باز شدن نقطه کور ترافیکی نیازمند اقدامات مدیران شهری است و قول هایی نیز داده شده است، اما متاسفانه کم توجهی به این معضل برای شهروندان نگران کننده شده است و باید تلاش شود کمبودها جبران شود تا حداقل وجود داشته باشد. راه حلی موقت برای این درد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید