کم رنگ شدن فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد / آقای استاندار; تکلیف پاسدار فرهنگ را مشخص کنید

ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802773

اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر با رکود قابل توجهی مواجه بوده و با گذشت چند ماه از دولت سیزدهم هنوز تکلیف این دستگاه مهم مشخص نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز ؛ سرویس فرهنگی و جهت یابی اسلامی کهگیلویه و بویراحمد که به عنوان متولی امور فرهنگی استان شناخته می شود مدتی است که در سکوت مطلق و فعالیت کم است. از او شنیده شده است.

در حالی که کل کشور آماده برگزاری جشن های دهه مبارک فجر است، حرکتی در این زمینه از سوی فرهنگ و رهبری استان صورت نگرفته و در رکود کامل به سر می برد.

جشنواره فیلم فجر یکی از مهمترین برنامه های هنری دهه فجر، سرنوشت استان کهگیلویه و بویراحمد چه می شود؟آیا مردم این استان هم می توانند مانند سایر نقاط کشور فیلم های جشنواره فجر را تماشا کنند؟

در حالی که فرهنگ و رهبری استان می توانند فرصت ایجاد شده توسط تاج را غنیمت شمرده و در جهت توسعه زیرساخت ها با توجه به تعطیلی برنامه های فرهنگی و هنری اقدام کنند، وضعیت مجموعه فرهنگی یاسوج نشان می دهد که در این زمینه اقدامی در حال انجام است. دسته بندی هم کار خاصی انجام نشد.

مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در نشست فروردین ماه امسال مجلس کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رفتن زیباست. غول آهنی تنها در کنار رودخانه زیبای بشار.

موارد ذکر شده گوشه کوچکی از ارائه فرهنگ و رهنمودهای استان در یکی دو سال اخیر است که نشان می دهد عملا اتفاق خاصی در استان نیفتاده است و به نظر می رسد استاندار کهگیلویه و بویراحمد باید ایده اصلی برای این بخش مهم در اسرع وقت باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید