وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پکیج دندانپزشکی هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد را برگزار می کند.


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1879070

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا گفت:

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس با بیان اینکه شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد از زیرساخت های فرهنگی محروم هستند، گفت: وزارت فرهنگ باید بسته کشیدن دندان برای هنرمندان تهیه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، مهدی روشنفکر ظهر امروز در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: فرهنگ زمینه ساز توسعه در بخش های مختلف از جمله اقتصاد است و نباید از آن غفلت کرد. به این ترتیب مثلاً هر خانه ای که به کارگاه تولید تبدیل می شود باید فرهنگ کارآفرینی را توسعه دهد.

وی با انتقاد از نبود زیرساخت های فرهنگی در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد، افزود: از 19 شهرستان استان کمتر از تعداد انگشت شماری از فضاها و مکان های فرهنگی از جمله سینما و مجتمع های فرهنگی و هنری برخوردار هستند.

این فرهیخته خواستار همکاری وزارت ارشاد با مدیرکل جوان این مجموعه در استان شد و افزود: شروع کارهای فرهنگی و هنری که در ماه های اخیر در استان به روی صحنه رفته امیدوارکننده است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر باید در اختیار مردم و انقلاب اسلامی باشد، یادآور شد: اگر فرهنگ و هنر به زندگی خصوصی سیاسیون تبدیل شود، باید سرنوشت جامعه را بازگو کرد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون خواستار تسریع در روند اجرای تالار فرهنگ و هنر یاسوج پس از گذشت بیش از یک دهه شد و ادامه داد: پیش بینی کنید چرا که نباید انتظار معجزه در فرهنگ و هنر داشت.

این فرهیخته خواستار راه اندازی اداره فرهنگ و ارشاد در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: همچنین برای ارتقای فرهنگ و ارشاد برخی شهرستان ها چاره اندیشی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از پیگیری های نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد قدردانی کرد و افزود: مشکلات و کاستی های حوزه فرهنگ و هنر این استان بررسی و اقدامات لازم انجام خواهد شد. گرفته خواهد شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید